مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان خبر داد
مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از برگزاری مسابقات استانی کاراته بسیج در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۳۹۶۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

علی بیگدلی ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام زمان (عج) اظهار کرد: به مناسبت این روز مبارک و فرخنده مسابقات کاراته در استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در رده سنی جوانان برگزار می‌شود، اضافه کرد: طبق برنامه مسابقات روز نیمه شعبان و در محل خانه کاراته استان برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با اشاره به اینکه فراخوان مربوط به این مسابقات به شهرستان‌ها برای اعزام بسیجیان ارسال شده است، تصریح کرد: حضور در مسابقات محدودیت نداشته و بسیجیانی که در این رشته فعال هستند، پس از معرفی قادر به شرکت در مسابقات خواهند بود.

وی با بیان اینکه مسابقات اعلام شده در هشت وزن برگزار خواهد شد، پیش‌بینی کرد: 80 تا 100 نفر از کاراته کاهای بسیجی در این مسابقات حضور پیدا کنند.

بیگدلی با اشاره به اینکه پس از برگزاری مسابقات کاراته کاران برتر در هشت وزن معرفی خواهند شد، اضافه کرد: به نفرات برتر در هر وزن حکم قهرمانی، مدال و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان تاکید کرد: نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری که نیمه دوم مرداد ماه برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد که در تلاش هستیم، میزبان مسابقات نیز خود استان زنجان باشد.

وی همچنین از دیگر برنامه‌های ورزشی سپاه استان را صعود به قله ماسوله اعلام کرد و گفت: این برنامه نیز هفته آینده اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات