خبرهای داغ:
بمناسبت اعیاد شعبانیه؛

مسئول دفتر نمایندگی ناحیه شوط با امام جمعه شهرستان دیدار کرد

بمناسبت اعیاد شعبانیه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط به همراه فرمانده ناحیه و هیئت همراه با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۲۳۹۶۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: ماه شعبان مقدمه ای برای رسیدن به رمضان و ماه میهمانی خدا و گشوده شدن درهای رحمت حق بر بندگان است که انسان عاشق در این ماه برای دیدار خدا لحظه شماری می کند.

حجت الاسلام کاظم عبدالی از مهمترین برنامه های ایام شعبانیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط را برگزاری جشن های میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، میلاد ابوالفضل (ع) و روز جانباز و امام سجاد (ع) و همچنین نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت (عج) وبرپایی ایستگاه های صلواتی بیان کرد.

وی ادامه داد: جلوه گری پرشور اعیاد شعبانیه خصوصا نیمه شعبان از برکات انقلاب و یادگار پیر جماران،خمینی کبیر(ره) می باشد وظیفه ماست ضمن بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) ،در برگزاری هر چه باشکوهتر این مناسبت ها تلاش کنیم. در پایان این دیدار با اهدای لوحی از زحمات و تلاش های مجاهدتانه امام جمعه شهرستان در عرصه های تربیتی و فرهنگی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات