خبرهای داغ:
به مناسبت روز جوان و با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار شد:

برگزاری نشست تخصصی حلقه های صالحین در پایگاه ویژه شهید شوانه سپاه بوکان

نشست تخصصی حلقه های صالحین پایگاه ویژه شهید شوانه حوزه یک شهری ثارالله سپاه بوکان به مناسبت روز جوان و با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۹۵۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
فرمانده پایگاه شهید شوانه در گفتگو با خبرگزاری بسیج اذربایجان غربی در رابطه با برگزاری این نشست های تخصصی این حلقه اظهار کرد: تلاش برای تدوین الگوی عملی سبک زندگی اسلامی، فراهم آوردن فرصتی برای شناسایی پژوهشگران بسیجی فعال در حوزه سبک زندگی اسلامی و کمک به صاحب نظران فرهنگی جهت شناسایی آسیب ها و راهکارهای موجود سبک زندگی از اهداف مهم برگزاری این حلقه تخصصی می باشد.

امیر ایزددوست افزود: نشست های تخصصی حلقه های صالحین در دو محور سبک زندگی اسلامی، مفهوم شناسی و مباحث نظری، آسیب شناسی و مباحث کاربردی برگزارمی گردد..

وی بیان کرد: مفهوم شناسی سبک زندگی اسلامی از دیدگاه ادیان و مکاتب فکری، رابطه سبک زندگی با الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت، استخراج و تدوین مولفه های سبک زندگی اسلامی در حوزه حقوق شهروندی از جمله حقوق همسایگی، فرهنگ آپارتمان نشینی، محیط زیست رانندگی و غیره براساس قرآن، فقه، اخلاق و فلسفه از جمله مباحث مهم این نشست ها می باشد.

وی ادامه داد: همچنین سبک زندگی اسلامی و روابط عاطفی و انسانی از جمله همسر، فرزند ، همنوع ، تفریحات، اوقات فراغت و سرگرمی ها، سبک زندگی اسلامی، رسانه، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را می توان از جمله مباحث مورد نظر در محور دوم این نشست ها برشمرد.

ارسال نظرات