رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خبر داد؛
رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از بهره برداری طرح آبرسانی به 20 روستای مناطق محروم بیارجمند در نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۳۹۰۴
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جبار دوستمحمدیان در حاشیه بازدید از پروژه های در حال ساخت و بهره برداری در روستاهای محروم شهرستان شاهرود بخش بیارجمند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی مناطق استان سمنان به دلیل کمبود زیرساختها و یا بی توجهی و عدم نوسازی و یا بازسازی در حال تخریب شدن است که با این وضع مهاجرت از روستاها به شهرها بیشتر خواهد شد و آسیب های جدی خواهیم دید؛ اگر بتوانیم این مناطق را آباد کرده و برخی طرح های ضروری را اجرایی کنیم حتماً برای زندگی جذابیت خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بزرگترین مشکل در روستاهای محروم بخش بیارجمند کمبود شدید آب آشامیدنی است که بالغ بر 20 روستا را تحت تأثیر قرار داده است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان بیان کرد: در تابستان سال گذشته با همکاری سازمان آب و فاضلاب روستایی استان سمنان آبرسانی با تانکر را به این مناطق آغاز کرده است و بعد از آن اقدام به ساخت منبع ذخیره آب و لایروبی قنوات و چشمه ها را در دستور کار خود قرار داده است که در حال حاضر این پروژه ها پیشرفت خوبی داشته است و اکثر طرح ها در ایام نیمه شعبان به بهره برداری خواهد رسید.

دوستمحمدیان افزود: هر جا که بسیج سازندگی با حضور اردوهای جهادی و کارهای عمرانی و اجرای چند طرح مانند آبرسانی، برپایی بیمارستان صحرایی، مسجد، خانه عالم، مدرسه یا غسالخانه و پل وارد شده مردم امیدوار شده و روحیه بیشتری پیدا کرده اند و نشاط و شادابی را نیز به محل بازگردانده شده که این حرکت باید تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: با حضور بسیج سازندگی و ارائه خدمت به مردم محروم ذائقه ولی نعمتان انقلاب از خدمات نظام هم شیرین می شود و این کار موجب اعتمادسازی بیشتر و تقویت روحیه ساکنان روستاها هم خواهد شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان تصریح کرد: اگر دستگاه های اجرایی استان کمک بیشتری در مرود محرومیت زدایی کنند؛ کارها و اقدامات بهتری را می توان در راستای محرومیت زدایی صورت داد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها