یادداشت/ راه انتخابي وزارت براي نابودي سرخابي‌ها

به جرئت مي‌توان گفت اگر سرخابي‌هاي پايتخت را دست دشمنانشان مي‌دادند، نمي‌توانستند اينگونه كه وزارت ورزش دو تيم را نابود كرد، نابودشان كنند.
کد خبر: ۸۵۲۳۷۳۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج،به جرئت مي‌توان گفت اگر سرخابي‌هاي پايتخت را دست دشمنانشان مي‌دادند، نمي‌توانستند اينگونه كه وزارت ورزش دو تيم را نابود كرد، نابودشان كنند. چهار مزايده، يكي از يكي مسخره‌تر برگزار شد و در نهايت هم كار به جايي رسيد كه قرار است اين دو تيم بخت‌برگشته به اداره كل ورزش و  جوانان استان تهران واگذار شوند، يعني طي مسير خصوصي شدن با يك دوربرگردان دوباره بيفتند در دامان جناب گودرزي و وزارت ورزش و جوانان.

اينكه مسئله عجيبي نبود. وزارت‌نشينان و به طور مشخص اميررضا خادم و محمود گودرزي پازل را از ابتدا طوري چيده بودند كه در نهايت به اين شكل درآيد، اما آنچه اين روزها مهم‌تر است اينكه پرسپوليس و استقلال هنوز در بلاتكليفي به سر مي‌برند و گويا تصميم‌گيرندگان وزارت‌نشين اين دو تيم هنوز از به خاكستر كشيدن اين دو تيم راضي نشده‌اند چراكه نقشه‌هاي ديگري هم براي آنها دارند.

روز شنبه بود كه افشارزاده به عنوان مشاور عالي وزير ورزش و سرپرست حوزه وزارتي اين وزارتخانه از گودرزي حكم گرفت، اعطاي اين حكم يعني فاصله گرفتن افشارزاده از صندلي مديرعاملي استقلال. اين يعني آبي‌ها علاوه بر اينكه سرمربي ندارند، تقريباً مديرعامل هم ندارند. جالب‌تر اينكه خود افشارزاده مي‌گويد سرمربي فصل بعد استقلال را انتخاب مي‌كند و بعد مي‌رود. كسي هم پيدا نمي‌شود كه بپرسد جناب افشارزاده از كجا معلوم كه سرمربي انتخابي شما مورد پسند مديرعامل بعدي باشد؟ استقلالي‌ها فعلاً در حالي نام‌هاي بزرگ و كوچك خارجي و داخلي را به عنوان گزينه‌هاي نيمكت‌شان رديف مي‌كنند كه نه جلسه درست و حسابي هيئت‌مديره برگزار مي‌كنند و نه حتي مي‌توانند به بقاي اين هيئت‌مديره و مديرعامل اميدوار باشند.

در اردوي سرخ هم اوضاع دست‌كمي از اردوي آبي ندارد. پرسپوليسي‌ها طي فصل گذشته سه مديرعامل و سه مربي عوض كردند تا در اين زمينه حسابي ركورددار باشند، اما اوضاع همچنان براي آنها به همين منوال پيش مي‌رود. شنيده مي‌شود كه نژادفلاح هم بايد با پرسپوليس خداحدافظي كند. رفتن نژادفلاح به اين معني است كه پرسپوليس براي بار چهارم زيرورو مي‌شود. بعيد نيست جانشين احتمالي نژادفلاح به راحتي عذر برانكو را بخواهد و آن وقت است كه دردسر تازه شروع مي‌شود، چون علاوه بر بلاتكليفي تيم و بازيكنان پرسپوليس در صورت وقوع اين اتفاق بايد غرامت سنگيني را هم به برانكو بپردازد.

خب خودتان مي‌توانيد تصور كنيد كه اوضاع دو تيم چقدر خراب است. لازم به ذكر نيست كه اين دو تيم علاوه بر نياز به مديرعامل و هيئت‌مديره، نيازمند به خدمت گرفتن كادر فني خوب و بازيكنان خوب نيز هستند. دو تيم اگر مي‌خواهند فصل آينده نتيجه بگيرند بايد كار را شروع كنند اما آنچه به چشم مي‌آيد فقط اين دست و آن دست شدن دو تيم در وزارت ورزش و جلوه‌گر شدن آينده‌اي مبهم براي اين دو تيم است.

شايد بايد به اين باور رسيد كه استقلال و پرسپوليس توانمند را از اين پس در گوشه خاطرات علاقه‌مندان به فوتبال پا به سن گذاشته، جست‌وجو كرد. راهي كه وزارت ورزش براي اين دو تيم برگزيده راهي است كه به طور حتم به نابودي حتمي هميشگي اين دو تيم بزرگ پايتخت مي‌انجامد مگر آنكه دستي كمك‌رسان سرخابي‌ها را از زير يوغ وزارت ورزش نجات دهد كه در غير اين صورت وزارت ورزش اين راه را تا آخر ادامه مي‌دهد.
ارسال نظرات