حمایت ملی پوش سابق تکواندو از گزاره برگ ملی هسته ای
قهرمان تکواندوی جهان گفت: بهترین راهکار برای مقابله با دشمنان در مذاکرات ، فرمایشات رهبری است که راه را نشان داده است.
کد خبر: ۸۵۲۳۷۲۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، یوسف کرمی ملی پوش سابق تکواندوی کشورمان اظهار داشت: امضای گزاره برگ ملی هسته ای بهترین کار برای به نمایش گذاشتن اتحاد ملت ایران بود.

وی  با تاکید بر اینکه راه را فرمایشات رهبری نشان داده است تاکید کرد: بهترین راهکار برای مقابله با دشمنان در مذاکرات ، فرمایشات رهبری است که راه را نشان داده است.

دارنده برنز المپیک ادامه داد: دولت مردان ایران و کسانی که در راس کار هستند همواره تمام جوانب کار را سنجیده و طبق گفته های رهبری عزت و منافع ملت را مد نظر قرار داده اند. در تمام این مدت هم سعی کرده اند با منطق پیش بروند و طبیعتا آنچه منطقی باشد را هم می پذیرند اما هرگز زیر بار زورگویی ها در این راستا نمی روند.

کرمی با اشاره به فکت شیت جعلی آمریکا اظهار داشت: امضای گزاره برگ ملی هسته ای بهترین کار بود و نشان از وحدت ملت ایران داشت و اتحاد ملت ایران را به نمایش گذاشت.منافع ملی برای ما در اولویت قرار دارد و با اتحاد و همدلی که داریم در این خصوص کل دنیا هم نمی تواند ما را مجبور به کاری کند که عزت ایرانی را زیر سوال می برد.

قهرمان آسیا همچنین افزود: توافقات هسته ای می تواند به سود ملت ایران باشد. اما قرار نیست زیر بار توافق به هر قیمتی برویم و همانطور که رهبری هم تاکید کردند باید حق و حقوق ملت ایران و همچنین عزت و منافع ملی حفظ شود و در این خصوص بدون شک کوتاه نخواهیم آمد. 

ارسال نظرات