خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه با حضورحجت الاسلام احمدی خرم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جو ادالائمه (ع)، روحانیون شهرستان، بسیجیان، نیروهای پایور ناحیه و گردان امام حسین(ع)، معاون فرماندارو سایر مسئولین شهرستانی در محل نمازخانه ناحیه مانه و سملقان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۷۱۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد بیدکی، فرمانده ناحیه ضمن خیرمقدم  به حضار شرکت کننده در مراسم  گفت: با توجه به اینکه روحیه بسیجی وار در میان بسیجیان شهرستان حاکم است با همدلی وهم زبانی بیش از پیش با مسئول جدید همکاری خواهیم داشت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین احمدی خرم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جو ادالائمه (ع)خراسان شمالی ضمن  تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان ماه ویژه ای است از لحاظ اینکه قبل از ماه مبارک رمضان قرار گرفته است و ماموریت ویژه ای دارد از قبیل قرائت قرآن,ذکر و مناجات و توسل به اهل بیت و...که اینها سلاح هایی است که دراین ماه با آنها باید به جنگ شیطان رفت تا در ماه مبارک رمضان چیزی برای مبارزه با شیطان نداشته باشیم.

در ادامه حجت الاسلام مقتدایی مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه  ناحیه مانه وسملقان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ضمن خیر مقدم و تقدیر بیاناتی را حول محور شکر نعمت ولایت بیان داشت.

وی گفت: اولین و بهترین راه برای خداشناسی شکر خدا است نه به خاطر نعمت خوردن و آشامیدن بلکه به خاطر نعمت ولایت است.

وی افزود: امید همه جهان به نظام جمهوری اسلامی ایران است، امید همه به ولایت است و امید ولی فقیه به شما بسیجیان و سپاهیان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها