شیرزاد یعقوبی شهردار پیشوا از پروژه استخر شهرداری که با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است دیدن کرد.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۲۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶



به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج:شیرزاد یعقوبی شهردار پیشوا از پروژه استخر شهرداری که با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است دیدن کرد.

یعقوبی از آخرین روند پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور که شامل قالب بندی و بتن ریزی کاسه استخر بود بازدید نمود و پیشرفت فیزیکی پروژه را رضایت بخش اعلام نمود.

شهردار پیشوا ضمن رضایمندی از پیشرفت پروژه گفت: این پروژه جزء پروژه های مهم عمرانی شهرداری پیشوا است که با تکمیل استخر و بهره برداری از مجموعه ورزشی در آینده ای نزدیک، پیشوا را به منطقه تفریحی و ورزشی در منطقه تبدیل خواهد کرد.

در این بازدید مهندس ظفری پیمانکار استخر توضیحاتی در مورد مشخصات پروژه بیان داشت و افزود: با توجه به نوع سازه و ابعاد استخر این استخر جزء ده استخر بزرگ استان تهران است که حوض آن در کف بیش از سیصد متر مکعب و در دیواره ها بیش از یکصدوپانزده متر مکعب بتن ریزی با عیار ۴۰۰ و آبندی (واتر پروف) در حال ساخت می باشد که با یاری خداوند و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و پیشرفت ۴۰ درصدی تا پایان سال ۹۴ این استخر به بهره برداری می رسد.

پیشرفت 40 در صدی پروژه استخر شهرداری پیشوا DSC01919 copy DSC01922 copy  DSC01945 copy DSC01958 copy DSC01998 copy DSC02027 copy

ارسال نظرات