واکنش خطیب مسجدالحرام به اقدام تروریستی علیه شیعیان

خطیب نماز جمعه مسجدالحرام‌ به جنایت اخیر تروریست‌های تکفیری علیه شیعیان بی‌‌گناه در القدیح در منطقه قطیف عربستان اشاره کرد و گفت: تجاوز القدیح، فساد در روی زمین است.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۰۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، اسامه عبدالله خیاط، خطیب نماز جمعه مسجدالحرام به جنایت اخیر تروریست‌های تکفیری علیه شیعیان بی‌گناه در القدیح در منطقه قطیف عربستان اشاره کرد و گفت: تجاوز القدیح، فساد در روی زمین است و عاملان ارتکاب این جنایت باید به مجازات بازدارنده برسند.

وی با بیان اینکه تجاوزی که در شهرک القدیح رخ داد، نوعی از فساد در روی زمین است که عاملان آن باید به مجازات بازدارنده و سخت برسند تصریح کرد:‌ بدترین انواع تجاوزگری، ریختن خونی که ریختش حرام است و کشتن نفسی است که خداوند آن را حرام اعلام کرده است.

 عبدالله خیاط جنایت اخیر تروریست‌های تکفیری در مسجد القدیح در منطقه شیعه‌نشین قطیف را جنایت وحشیانه خواند و گفت: وظیفه همه مردم این سرزمین این است که علیه این تجاوزگری باشند که این از راه عدم کمک به آنها تحت هیچ شرایطی امکان دارد و وحدت و عدم تفرقه مهمترین مساله مورد نیاز در هنگام مصائب است.

خطیب مسجدالحرام خواستار توجه به جوانان و نصیحت و راهنمایی آنها شد تا به انحراف گمراهی کشیده نشوند.

علی الحذیفی، خطیب حرم مطهر نبوی(ص) نیز اعلام کرد: از بزرگترین حرام ها و بدترین آنها، شرک به خداوند است و پس از شرک، جنایت کشتن نفسی است که خداوند آن را حرام کرده مگر به حق .

خطیب جمعه حرم مطهر نبوی(ص) هم گفت: اقدامات تروریستی، جماعت را از بین می برد و خروج علیه امام(منظور شاه سعودی) است.

وی خواستار همبستگی و وحدت میان مردم عربستان شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار