در این بیانیه آمده است: اقتدار و امنیت ملی،سرافرازی و سربلندی،رفاه و آسایش ملت مسلمان و شهید پرور ایران،توام با عزت و افتخار از اهداف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۲۳۵۹۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کانون بسیج هنرمندان شهرستان بیجار به تبعیت و پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی)و با مبنا قرار دادن فرمایشات گهر بار معظم له، در خصوص "گزاره برگ ملی هسته ای " که به یک گفتمان ملی و مطالبات عموم مردم ایران اسلامی تبدیل شده است،بیانیه ای صادر نموده است.

در این بیانیه آمده است:

بدون تردید پیشرفت و توسعه تعالی کشور ایران اسلامی در پرتو اسلام،قرآن و تبعیت از ولایت فقیه می باشد.

اقتدار و امنیت ملی،سرافرازی و سربلندی،رفاه و آسایش ملت مسلمان و شهید پرور ایران،توام با عزت و افتخار از اهداف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی،می دانند که پیشرفت کشور در زمینه های مختلف اعم ازاقتصادی،کشاورزی،پزشکی و همچنین رفاه مردم از لحاظ معیشتی و اقتصادی،دسترسی به انرژی هسته ای است.

لذا دانشمندان عزیز کشورمان با همت و تلاش خویش جهت نیل و دستیابی به فناوری هسته ای متحمل زحمات زیادی شدند و حتی دانشمندان عزیز و بزرگواری در آن رابطه بدست عوامل استکبار جهانی شهید شدند،چون دشمنان انقلاب اسلامی از جمله آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاضب دوست ندارند ملت ایران پیشرفت کند و با انحا مختلف برای ممانعت پیشرفت و توسعه ای ایران خصوصا در زمینه ی هسته ای،اقدامات ظالمانه و خصمانه ای از قبیل تحریم اقتصادی و ترور دانشمندان هسته ای انجام دادند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی،با تدابیر و رهنمودهای حکیمانه خویش مسیر مذاکرات گروه 1+5 را برای رسیدن به یک توافق هسته ای درست مشخص فرموده اند،بنابراین ما ملت ایران اسلامی و شهید پرور و ولایت مدار به تبعیت و پیروی از فرمایشات رهبر عزیز و فرزانه خویش،ضمن اینکه زیر بار زیاد خواهی های آمریکا نخواهیم رفت،انرژی هسته ای را حق مسلم خود دانسته و با تمام وجود از اسلام ،انقلاب اسلامی و خون مقدس و سیره شهدای عزیز و گرانقدر حمایت و دفاع خواهیم نمود و با شعار"هیهات من الذله" به آمریکا نه می گوییم.

ارسال نظرات