خبرهای داغ:
به همت پايگاه مقاومت بسیج حضرت رقيه(س)نشست بصيرتي باموضوع جنگ نرم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۴۴۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده ناحيه شهرستان گرمه ضمن تبريك اعياد شعبانيه و پيروزي فتحخرمشهر درجمع حلقه هاي صالحين گفت: جنگ نرم ابعاد اقتصادي، فرهنگي و سياسي را در بر مي گيرد كه تحريم اقتصادي يك بعد آن مي باشد و در حال حاضر دشمن از اين راه وارد ميدان شده است كه الحمدلله كشور ايران با عنايت و حضور رهبري آگاه و بصيرت توانسته است از اين گردنه عبوركند.

****

برگزاري كلاس آموزش ازدواج و افزايش مواليد

به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س)كلاس آموزش ازدواج وافزايش موالد ويژه حلقه هاي صالحين برگزارشد.

خواهركاظمي درجمع حلقه هاي جوانان گفت: ازدياد نسل با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري(مدظله العالي)بايد در دستور كارقرارگيرد،باتوجه به آمار به دست آمده مي توان گفت سطح سني كودكان كه درآينده جمعيت كشورما را تامين  مي كند،كم مي باشد.

****
عیادت از بسیجی پیشکسوت مرتضی زاده به همت پایگاه شهیدصادقی

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری از بسیجی محل مرتضی زاده دیدار به عمل آمد این برنامه به همت پایگاه مقاومت بیسج شهید دکترصادقی به همراه بسیجیان و فرمانده پایگاه و فرمانده دسته واکنش سریع صورت گرفت.

 ****

تقویت نماز در دستور کار پایگاه شهید دکترصادقی

با توجه به امر مهم نماز و ترویج و تقویت آن که از اوامر امام خامنه ای (مدظله) می باشد پایگاه مقاومت بسیج شهیدصادقی امسال پیگیر این بحث و این امر مهم خواهد بود در این برنامه که در محل مصلی نمازجمعه مسجد امام جعفرصادق(ع) برگزار شد امام جمعه محترم شهرستان حجة الاسلام والمسلمین گرمابی بحث نماز و دعای توسل را داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها