خبرهای داغ:
پانزدهمین یادواره33شهید والامقام روستاهای دارالشهدا(چخماقلو)و گرمک به همت پایگاه های مقاومت بسیج نبی اکرم(ص)دارالشهدا و سیدالشهدای گرمک حوزه بلال برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۴۳۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجه الاسلام قدرتی، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی به نقل از قرآن کریم افزود: هرکس که خانواده شهدا را راضی کند خدای متعال را راضی کرده و هرکس باعث نارضایتی خانواده شهدا شود خدای عزوجلّ را به خشم آورده است.

وی در ادامه بیان داشت: وقتی شهدا دیدند دین در معرض خطر است، از زن و فرزند و راحتی خود گذشتند، آنها رفتند تا هدف، راه و مسئولیت هایی که داریم را به ما نشان دهند. شهدا راه را برای نسل جوان هموار و باز کردند تا بار سنگین مدیریت را بردوش گیرند.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در هر مسئولیت و منسبی که هستیم همه از برکت خون شهداست، چراکه شهدا اهل گذشت، پاکدامنی، دلسوزی، ادب و مردان عمل بودند و به چیزی که می گفتند عمل می کردند و در نتیجه عمل به راه شهدا و جلب رضایت شهدا، مساویست با رضایت خداوند متعال.

حجه الاسلام قدرتی "ولایت محوری" را از ویژگی محوری شهدا دانست و ابراز داشت: اگر برای شهدا یادواره برگزار کنیم، عکس شهدا را به در و دیوار شهر و روستا و خانه هایمان بزنیم و در مسیر شهدا حرکت نکنیم، چه در زندگی روزمره و چه در محیط کار، در کارهایمان موفّق نخواهیم بود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: نقطه ی محوری شهدا باید مدنظر همه ی ما باشد، باید ارزشها را حفظ کنیم و فقط با ولایت، ایمان و ارزشهای کشورمان را حفظ کنیم،شهدا در دنیا یک تجارت و معامله ی پر سود را انجام دادند چون با خدا معامله کردند، آنهایی که فهم و درک دقیقی ندارند با مشکل مواجه می شوند ولی شهدا معامله شان با خدا بود و نتیجه اش را هم گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها