تجدید میثاق دوچرخه سواران کردستانی با آرمان های حضرت امام خمینی(ره)

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان از رکاب زنی 15 دوچرخه سوار بسیجی استان کردستان همزمان با سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) تا حرم بیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۳۴۱۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان ؛ایرج جعفری مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان کردستان اظهار داشت: این دوچرخه سواران از شهرستان های کامیاران، دیواندره و سروآباد می باشند که با هدف تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل (ره) مسیر استان کردستان را تا مرقد مطهر امام (ره) رکاب خواهند زد.

وی گفت: این دوچرخه سواران مسیر 500 کیلومتری کردستان، تهران را تا روز 13 خرداد ماه رکاب می زنند و برای نخستین بار این دوچرخه سواران در سه گروه و سازمان یافته به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام می شوند.

وی افزود: این برنامه به همت ادارات ورزش و جوانان و کانون های بسیج ورزشکاران شهرستان های کامیاران، دیواندره و سروآباد انجام می گیرد.

گفتنی است اعزام دوچرخه سواران کردستانی از روزدهم خرداد ماه آغاز خواهد شد وتجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را از اهداف این برنامه عنوان شده است.

ارسال نظرات