هنرمندان بسیجی استان ایلام با صدور بیانیه ای حمایت قاطع خود را از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توافق هسته ای اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۲۳۴۱۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸

متن بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

تعالی و پیشرفت کشور در سایه‌ی اسلام و تأمین امنیت، رفاه و آسایش مردم از اهداف همیشگی نظام اسلامی است.، امروزه پیشرفت کشورها در ابعاد مختلف و تأمین رفاه مردم ازجمله در تولید انرژی پاک و سالم،افزایش محصولات کشاورزی، رقابت‌پذیری تولیدات صنعتی، درمان بیماری‌های صعب‌العلاج، توسعه سلامت و بهداشت و دستیابی به علوم و فناوری‌های نو و ... مستلزم در اختیار داشتن فناوری هسته‌ای است.

ملت ایران با هوشمندی این نیاز را درک کرد و باوجود تمامی تحریم‌های علمی، فنی و اقتصادی، هزینه‌های زیاد و تقدیم شهدای بسیار ارزشمند به این فناوری دست‌یافت.

عهدشکنی‌های مکرر آمریکا در طول مذاکرات هسته‌ای به‌ویژه طی دو سال گذشته، ثابت می‌کند، همان‌گونه که بارها و بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان نظام اعلام کرده‌اند آمریکا عهدشکن و کاملاً غیرقابل‌اعتماد است.

جامعه هنری بسیج استان ایلام با تبعیت از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته‌ای و توافق هسته‌ای میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای 1+5 بر این اعتقاد استوار است که تمام تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و هم‌زمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو شود، دستاوردهای هسته‌ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود و هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت‌های علمی و فنی در امور هسته‌ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد و هیچ‌گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست و درنهایت توافق هسته‌ای باید بازگشت‌پذیر باشد.

مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدای انقلاب و دفاع مقدس و منویات مقام معظم رهبری ایستاده‌اند و همواره از انقلاب اسلامی با همه کمبودها و تحریم‌ها، دفاع خواهند کرد.( تحریم را می‌پذیرند اما زیر بار ذلت نخواهند رفت.)

هنرمندان بسیجی استان ایلام نیز همگام و همسو با مردم و ملت آگاه ایران اسلامی اعلام می‌کنند که هیچ‌گاه زیر بار توافقی که ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کند نخواهند رفت و اعلام می‌کنند که سیاست‌های غرب و آمریکا در خصوص سیر گسترش انقلاب اسلامی تغییر نمی‌کند و باید همه به‌ویژه دولت و دستگاه دیپلماسی کشور در این زمینه آگاه باشیم و با توکل بر خدای باری‌تعالی، استعانت از ائمه اطهار و اهل‌بیت(ع) و منویات مقام معظم رهبری و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان داخلی همه مشکلات را مرتفع و عزت و سربلندی ایران اسلامی را همچون گذشته رقم‌زده و خواهیم زد.
ارسال نظرات