فرمانده سپاه استان البرز در گردهمایی سیاسی پاسداران استان

اجازه دخالت دشمنان اسلام در مسائل داخلی و نظامی کشور را نخواهیم داد/ بی بصیرتی موجب ضربه دشمن به داخل کشور می شود

بصیرت بسیار مهم بوده و هرچه ضربه بخوریم از داخل است و کسانی که دشمن را جریحه دار می کنند انسان های بزدل و ترسویی هستند که هیچ اعتقادی به فناوری هسته ای نداشته و می خواهند به اهداف سیاسی خود برسند.
کد خبر: ۸۵۲۳۴۰۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار علی استاد حسینی در گردهمایی سیاسی پاسداران به مقدمه در خصوص دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت : تا به حال هیچ انقلابی از دشمن خارجی شکست نخورده است وهیچ شخص انقلابی نیز به دست نیروهای خارجی به شهادت نرسیده است بلکه اکثریت از نیروهای داخلی بوده اند.

وی افزود : از صدر اسلام کسانی که هدفشان تغییر نهضت پیامبر بود،مشرکین نبودند بلکه کسانی بودند که اسلام آورده و در کنار پیغمبر بوده اند و شاهد حادثه غدیر خم بودند.

سردار استاد حسینی خاطر نشان کرد: وقتی انقلاب پیروز شد فتوای قتل امام را افرادی همچون شریعت مداری و قدسی زاده دادند و حاضر شدند امام با 5 میلیون نفرکشته شود.

وی ادامه داد: طبق فرموده امام (ره) که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ، دشمنان نمی توانند خودشان مستقیم موجب نابودی اسلام شوند بلکه نیروهای داخلی این شرایط را فراهم می کنند.

فرمانده سپاه استان البرز عنوان کرد : اگر بصیرت نباشد تشخیص راه از چاه دشوار بوده و وظیفه مان بصیرت افزایی در جامعه است چرا که بدون بصیرت راه راست را گم خواهیم کرد.

وی گفت : بصیرت بسیار مهم بوده و هرچه ضربه بخوریم از داخل است و کسانی که دشمن را جریحه دار می کنند انسان های بزدل و ترسویی هستند که هیچ اعتقادی به فناوری هسته ای نداشته و می خواهند به اهداف سیاسی خود برسند.

سردار استاد حسینی تصریح کرد : دانش هسته ای یکی از حلقه های تعیین کننده در زنجیره تکنولوژی علمی است بدین معنی که همه کسانی که در خصوص انرژی هسته ای با ما مخالفند می گویند که دست از علم و تکنولوژِی بردارید چراکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انرژی هسته ای در مواردی همچون تهیه و تولید کیف های رادیودارویی برای مراکز پزشکی هسته ای، تهیه و تولید رادیو داروهای ویژه تشخیص بیماری تیرویید، کاربرد در تشخیص تومورهای سرطانی،رفع گرفتگی های وریدی، تشخیص بیماری های قلبی ، عفونی و هزاران کاربرد در عرصه پزشکی استفاده می شود و همچنین در مواردی همچون دامپزشکی، بهداشت،منابع زیرزمینی ، هدایت آب های زیر زمینی و ... کاربرد دارد.

وی به مهمترین کاربرد انرژی هسته ای اشاره کرد و گفت : تولید برق از مهمترین کاربردهای انرژی هسته ای می باشد که نیاز سالانه ما به برق هشت هزار مگابایت می باشد که برای تولید این میزان برق باید 220میلیون بشکه نفت خام به فروش برسد این درحالیست که نیروگاه اتمی هیچ یک از این آلودگی ها را نداشته و سالانه حدود6میلیارد دلار صرفه جویی خواهد داشت و این بدین معنی است که مخالفت امریکایی ها با انرژی هسته ای مربوط به بمب هسته ای نیست بلکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آن ها با پیشرفت علمی در ایران مخالفند .

این مسئول در ادامه با اشاره به نکاتی پیرامون مسائل هسته ای و با طرح این سوال که تحریم ها برای چه چیزی وضع شده است گفت : حقوق بشر، تروریست و مسائل هسته ای از جمله مواردی می باشد که تحریم ها به دلیل این موارد وضع شده است که اگر مسائل هسته ای را حذف کنیم ، با دو مورد دیگر چه باید کرد.

وی افزود : مشکل اصلی ما با امریکا این است که می خواهند از دین ، غیرت و شرف و ناموسمان دست برداشته و در صورتی راضی خواهند شد که از دین مان دست برداریم.

سردار استاد حسینی در خصوص حقوق بشر گفت : امریکا می گوید چرا همجنس بازی در ایران آزاد نیست، چرا قاچاقچیان مواد مخدر را زندانی می کنید، چرا کسانی که قصد ازبین بردن انقلاب را دارند زندانی می کنید، چرا اراذل و اوباش را دستگیر می کنید ، چرا قصاص اسلامی دارید و هدفشان تعطیل کردن قرآن است و اگر بخواهیم طبق حقوق بشر آنها عمل کنیم باید هرچه آنها می گویند بگوییم چشم که این محال است و ما دست از اسلام برنخواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد : حقوق بشر برای امریکا بهانه ای بیش نیست چراکه هیچ حمایتی از کشتار های کودکان و زنان یمن صورت نمی گیرد و هیچ منطقی پشت سرش نیست.

این مسئول عنوان کرد : دشمنان اعتقاد دارند به دلیل اینکه ایران با مخالفین با کمال عدالت برخورد می کند ، حقوق بشر را رعایت نکرده چراکه حقوق بشر بهانه است و ما را رها نخواهند کرد.

وی درخصوص دلایل کمک به مستضعفین جهان توسط ایران خاطر نشان کرد : دلایل اسلامی، عقلی و انسانی از جمله دلایلی می توان برشمرد که ایران به مستضعفین و انقلابیون کمک کرده و از آن ها حمایت می کند.

فرمانده سپاه استان البرز به نکاتی از فرمایشات مقام معظم رهبری متذکر شد و گفت : به هیچ وجه اجازه داده نشود به بهانه نظارت آنها ، طرف های مذاکره کننده هسته ای با جمهوری اسلامی به حریم امنیتی و دفاعی کشور نفوذ کنند ولی آنها پروتکل الحاقی را پذیرفتند که هرزمان که دلشان خواست از مراکز نظامی ما بازدید کنند که این خود نشانه ای از ذلت است .

وی بیان کرد :مسئولین نظامی کشور به هیچ وجه معذور نیستند که به بهانه نظارت و بازرسی بیگانگان را به حصار امنیتی کشور راه بدهند چراکه اجازه این را نداریم و همانطور که فرماندهان نظامی اشاره کرده اند جواب امریکا چیزی جز سرب داغ نیست.

این مسئول گفت : همانطور که قرآن هم دستور داده است در مقابل حمله دشمن، باید خود را آماده و تجهیز کنید ، که اگر ما آماده نباشیم موجب توطئه چینی و طمع دشمنان خواهیم شد و انسان های بزدل موجب به باد دادن مملکت می شوند.

وی ادامه داد : مقام معظم رهبری می فرمایند نباید توسعه دفاعی کشور متوقف شود چراکه توانایی دفاعی کشور مشت محکم ملت در عرصه نظامی باید همچنان محکم بماند.

سردار استاد حسینی به دیگر نکات اشاره کرد و گفت : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت ما از برادران مقاوم مان در نقاط مختلف مطلقاً نباید در مورد مذاکرات خدشه دار شود واین یعنی دفاع از نهضت های آزادی بخش و مردم مظلوم لبنان،یمن،سوریه و ... که ما زیر بار ظلم نخواهیم رفت .

وی به جملات حضرت آقا پیرامون مسائل هسته ای اشاره کرد و گفت :مقام معظم رهبری می فرمایند امروز در مسائل هسته ای امریکا و کشوراستعمارگر گرد هم آمده و تمام تلاش خود را در جهت به زانو درآوردن جمهوری اسلامی کرده اند ولی نتوانستند و نخواهند توانست و این بدین معنی است که ما محکم ایستادگی می کنیم.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه افزود : امروز دشمنان با تحریم برای کشور مشکلی ایجاد کرده اند که وظیفه ما این است که به میدان بیاییم چراکه  دشمنان می گویند اگر ایران کوتاه بیاید تحریم ها را یکجا برنخواهیم داشت و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که با مذاکرات هسته ای مخالف نیستم بلکه دل را باید به نقاط حقیقی سپرد نه خیالی.

وی گفت : ما با سخنان رهبری پیرامون اینکه فرمودند توافق نکردن بهتر از توافق بد است موافق بوده چراکه موافق توافقی که به ضرر ملت و کشور باشد نیستیم.

این مسئول در ادامه به فرمایشات امام (ره) در خصوص امریکا گفت : تن دادن به هر ذلت و خواری به جهت دست یابی به رسیدن به نفس شیطانی،ایستادگی در برابر زورگویان، حمایت از گرسنگان و مظلومان ، حفظ جمهوری اسلامی ایران از جمله فرمایشات امام راحل(ره) در خصوص ایستادگی در برابر زورگویی دشمنان می باشد.

وی خاطر نشان کرد : فرماندهان وظیفه دارند در نمازهای جمعه و فضای مجازی ملت را هوشیار گرده و اطلاعات کافی را در خصوص مسائل هسته ای و فرمایشات مقام معظم رهبری آگاه سازند و دشمنان بدانند که ملت ایران زیر بار زور نخواهند رفت .

سردار استاد حسینی در پایان به اصول مربوط به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت : لغو یکجای تمامی تحریم ها علیه جمهوری اسلامی با امضای توافقنامه، حفظ و تقویت دستاوردهای هسته ای در حد نیازهای کشور، عدم وجود مانع برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های هسته ای ، عدم اعمال هیچ نظارتی فراتر از مقررات بین المللی، عدم پذیرش هیچ گونه نظارت بر مراکز هسته ای و نظامی، بازگشت پذیری توافق هسته ای از جمله اصولی می باشد که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری است که مستلزم تبلیغ و ترویج می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار