خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه استان سمنان خبر داد؛
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اعزام بیش از هشت هزار نفر به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۷۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، خداداد کاشفی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن رحلت جانگداز امام راحل، اظهار کرد: پویایی، عزت و سربلندی انقلاب ما مدیون رهبری امام راحل بوده و بزرگداشت نام و یاد این بزرگوار از وظایف مهم ما است.

وی با بیان اینکه امام راحل با انقلاب اسلامی ایران و رهبری بر قلب‌های مسلمین، زمینه‌ساز سربلندی، عزت و رشد مردم ایران در جهان شد، گفت: افکار حضرت امام خمینی (ره) در بین ما زنده است و راه ایشان، همیشه پیش روی ما قرار دارد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمناناعزام این استان به مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) را بیش از 8 هزار نفر بیان کرد و افزود: این تعداد با قطار و اتوبوس به تهران اعزام خواهند شد.

کاشفی افزود: در جلسات صورت گرفته مصوب شد تا کمیته ها بر اساس دستور العمل های صورت گرفته برنامه ریزی کنند.

وی تأکید کرد: اولویت اعزام زائران همانند سال های گذشته با افرادیست که برای اولین بار اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: از لحاظ ایمنی کاروان ها هماهنگی های لازم با پلیس راهور و هلال احمر استان صورت گرفته است که تا تهران همراه کاروانها خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها