«ناجی بناجی» هنرمند کاریکاتوریست مراکشی و برنده جایزه ویژه مسابقه کاریکاتور هولوکاست که برای شرکت در اختتامیه مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور داعش در ایران به سر می‌برد از خبرگزاری فارس بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۶۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس، «ناجی بناجی» هنرمند کاریکاتوریست مراکشی و برنده جایزه ویژه مسابقه کاریکاتور هولوکاست که برای شرکت در اختتامیه مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور داعش در ایران به سر می‌برد به همراه مسعود شجاعی طباطبایی ضمن بازدید از خبرگزاری فارس به سوالات خبرنگار فرهنگی فارس پاسخ گفت و با خبرنگاران به گفتگو نشست.

وی در این گفت‌وگو از مشکلات کاریکاتور در کشورهای عربی و اسلامی و شکل‌گیری جبهه و محور مقاومت در عرصه کاریکاتور سخن گفت و عنوان کرد که مهم‌ترین نماد این جریان ناجی العلی کاریکاتوریست شهید فلسطینی است.

ناجی بناجی همچنین از برخی تهدیدات اسرائیلی‌ها علیه کاریکاتوریست‌های مراکشی و دیگر کاریکاتوریست‌هایی که علیه مسئله هولوکاست اقدام به کشیدن کاریکاتور کرده‌اند گفت.

مشروح این گفت‌وگو متعاقبا منتشر خواهد شد.

گفتنی است اختتامیه جشنواره کاریکاتور داعش به همت بنیاد فرهنگی روایت و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبایی فردا دهم خرداد ماه در فرهنگسرای ارسباران از ساعت 18 تا 20 برگار می‌شود.

ارسال نظرات