نخستین یادواره شهدای سرداران و 85 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۴۸
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، نخستین یادواره شهدای سرداران و 85 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با داود غیاثی حضور معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، سردار علیرضا صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان، ابراهیممیرزاحسینی دبیر کنگرهسرداران و 4000شهیدتدارکات و پشتیبانی سپاه، مرتضی صفری مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان، معاونان سپاه استان زنجان، جمعی از مسئولان ادارات کل استان، پاسدارات، خانواده معظم شهدا و .... برگزار شد.

در این مراسم که با گرامیداشت یاد و خاطره 85 شهید تدارکات و پشتیبانی زنجان برگزار شد، نخستین تندیس شهدای تدارکات سرداران شهید زنجانی رونمایی شد.

این یادواره با هدف انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در بین نسل جوان برگزار شده و در طول این مراسم برنامه‌های مختلفی از جمله معرفی شهدای شاخص تدارکات و پشتیبانی و همچنین شعرخوانی برای شهدا انجام شد.

همچنین در پایان مراسم نیز یادمان تدارکات و پشتیبانی سپاه استان زنجان با حضور مسئولان حاضر در مراسم افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات