فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: پیروزی ایران در جنگ موجب شکسته شدن ابهت شرق و غرب شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۴۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در مراسم رونمایی از نخستین تندیس شهدای تدارکات سرداران شهید زنجانی با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس دوران افتخاری برای ملت ایران و همه مسئولان محسوب می‌شود.

سردار جهانبخش کرمی با یادآوری ایثار و رشادت‌هایی که در این دوران انجام شد، اضافه کرد: در آن زمان سرنوشت همه رزمندگان در همه بخش‌ها همه تلاش خود را برای حفظ کشور و دفاع از آن انجام دادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه پیروزی ایران در جنگ موجب شکسته شدن ابهت شرق و غرب شد، افزود: باید ایثاری که در زمان جنگ وجود داشت به نسل جوان انتقال داده شود.

وی با یادآوری عملیات نصر اضافه کرد: در عملیات‌های مختلفی که انجام می‌شد، همه رزمندگان از جمله رزمندگان تدارکات که نقش تامین تجهیزات را به عهده داشتند، نقش تاثیرگذاری داشتند.

سردار کرمی با اشاره به ابهت امروزی ایران اسلامی اضافه کرد: این ابهت مدیون فداکاری‌های شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

گفتنی است، صبح امروز علاوه بر برگزاری نخستین یادواره شهدای سرداران و 85 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، مراسم رونمایی از یادواره شهدا نیز با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات