خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

قاطعیت ملت ایران دشمنان را وادار به عقب نشینی کرده است

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 گفت: بر ملت ایران ثابت شده است که هر جا محکم ایستادیم؛ دشمنان وادار به عقب نشینی شدند.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۴۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سرخه، سردار سيدمحمدتقي شاهچراغي در جمع پاسداران و بازنشستگان سپاه ناحیه سرخه که در مجتمع فرهنگی تفریحی کلاهدوز برگزار شد، اظهار داشت: ذائقه مردم نسبت به زندگی و سبک آن تغییر کرده است، تغییر سبک زندگی ایرانیان از سبک زندگی ایرانی به سبک مدرن غربی تغییر یافته است.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی باید در تمام ابعاد اعم از اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی رعایت شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی و انقلاب به واسطه فداکاری ها و رشادت های شهیدان بوده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز شرایط طوری شده است که متأسفانه ما گرفتار تهاجم فرهنگی شده ایم.

سردار شاهچراغی با بیان اینکه دست و پنجه نرم کردن با این گرفتارها فقط از یک راه حل می شود و آن هم متوسل شدن به وصیت نامه شهدا است، اظهار داشت: اگر قرار است حداقل در این زندگی دنیوی تجربه ای باشد و آن هم توسل به شهدا است.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای بیان کرد: در همه عرصه‏هایی که ما با دشمن مواجه هستیم این یک قاعده کلی قرآن است، می گوید بایستید تا دشمن عقب نشینی کند و اگر کوتاه بیایید دشمن به دل شما می آید.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان مذاکرات هسته ای را هم مصداق بارزی از این آیه قرآن عنوان کرد و گفت: بر ملت ایران در تمام این سالها و این دوران ثابت شده است که هر جا محکم ایستادیم؛ دشمنان وادار به عقب نشینی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها