رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: باید برنامه های متناسب با نیاز جوانان در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان در راستای تخریب افکار و اعتقادات جوانان، طرح ریزی شود.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۲۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
محمدعلی یوسفیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: به همت کانون فرهنگی هنری شهرک شهدای شهرستان مهدیشهر، مراسم بزرگداشت ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، تجلیل از جوانان برتر شهرستان در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) برگزار شد.

وی هدف از برگزاری ویژه برنامه هایی به مناسبت روز جوان را معرفی شخصیت حضرت علی اکبر(ع) در ابعاد مختلف عنوان کرد و گفت: تقویت، امید، ایمان و غیرت همراه با نشاط و سلامتی، معرفی شخصیت های متعالی و ارائه الگوی شایسته برای جوان امروز اهتمام به ترویج و تبیین دیدگاه مقام عظمای ولایت در حوزه جوانان و بررسی و معرفی دستاوردهای انقلاب در حوزه جوانان است.

وی گفت: جوان امروز ما همواره دنبال کسی است که او را الگو و سرمشق خود قرار دهد و در جهت رسیدن به این هدف شعارهای گفتار و عمل را پیشه خود می کند و در پی الگویی است که به سخنان خود عمل می کند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: جوان در دوره طلایی خود بهترین فرصت را دارد که همواره در جهت شناخت حقیقت گام بر می دارد و در راه اعتدال وعدالت از جان خود مایه می گذارد.

وی افزود: جوان همچون چشمه ای جوشان و پر تلاطم است که آینده ساز و نیرومند و با نشاط است که از این نیروی خود در جهت رسیدن به ارزشهای بزرگ و مقدس استفاده می کند.

یوسفیان اضافه کرد: در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان در راستای تخریب افکار و اعتقادات جوانان، باید برنامه های متناسب با نیاز جوانان طرح ریزی شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم روز جوان در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرک شهدا با سخنرانی حجت الاسلام علی سرلک و برنامه های متنوع این روز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها