مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان در گفتگو با بسیج:

با متولیان ورزش گیلان برای استعدادیابی همکاری می کنیم

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان از تعامل سازنده با متولیان ورزش استان مانند اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش برای استعدادیابی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۳۱۶۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش  خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، علی اسلامی مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان گفت: برنامه های ورزشی بسیج در سال 94 به خوبی در سه محور ورزشی قهرمانی، همگانی و استعدادیابی لحاظ شده است،به طوری که می توان  ورزشکاران را در هر سه مرحله سازماندهی کرد . ورزش بسیج گیلان الحمد الله در تمامی رشته های ورزشی با الویت 1 تا 3 ، ورزشکاران و قهرمانان شایسته ای دارد.

وی افزود:در پنچ رشته با الویت یک بسیج، استان گیلان در دو رشته ورزشی جودو – تکواندو دارای پایگاه استعدادیابی می باشد که طی چند سال گذشته ورزشکاران و  قهرمانانی بسیار خوبی تحویل بسیج کشور داده است که می توان به درخشش 2 نفر از ورزشکاران بسیج گیلان در تیم ملی نوجوانان وجوانان کشورمان در مسابقات بین الملل کشور هنگ کنگ با مربیگری مربی ارزنده بسیج گیلانی جناب آقای کامران پوریوسفی یاد کرد.

اسلامی اظهار داشت: همچنین در سایر رشته ها با الویت 2و3 تیم گیلان می تواند قهرمانان خوبی را پرورش دهدکه باز می توان به قهرمانی تیم تکواندوی بسیج گیلان در مسابقات بسیج کشور و انتخاب دو نفر از ورزشکاران تکواندوی گیلان به اردوی انتخابی نیروهای مسلح در سال 94با مربیگری استادعاشورزاده ورئیس هئیت تکواندوی بسیج گیلان ومربی تیم ملی نیروهای مسلح یاد کرد.

مسئول تربیت بدنی سپاه قدس گیلان تاکید کرد: از دیگر برنامه های ورزش بسیج  ورزش همگانی می باشد که در سال 94 برنامه های متنوعی را سپاه قدس گیلان برای ترویج ورزشی همگانی در نظر گرفته است.صعود به قلل مرتفع گیلان توسط کوهنوردان  بسیجی، اجرای برنامه های بومی و محلی با همکاری معاونت فرهنگی واجتماعی،اجرای پیاده روی و کوهپیمای خانوادگی به مناسبت های مختلف سال، اجرای مسابقات ورزشی همگانی در بین بسیجیان گیلان و شرکت در برنامه های ورزش همگانی بسیج کشور از جمله این برنامه ها است.

اسلامی خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه های بسیج گیلان ایجاد تعامل سازنده با آموزش و پرورش و اداره کل تربیت بدنی برای استعدادیابی در رشته های مورد نظر سپاه در راستای ایجاد پایگاههای قهرمانی و استعدادیابی می باشد.

ارسال نظرات