امام جمعه سمنان گفت: در خواست ملت ولایتمدار ایران از مسئولان این است که مردم را با کلمات بازی ندهند.
کد خبر: ۸۵۲۳۰۱۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه که در مصلی بزرگ سمنان برگزار شد، با انتقاد از سخن برخی از مسئولان که می گویند«اجازه بازرسی نداده ایم؛ بلکه اجازه دسترسی است»؛ اظهار داشت: در خواست ملت ولایتمدار ایران از مسئولان این است که مردم را با کلمات بازی ندهند.

وی با اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا از تیم مذاکره کننده کشورمان افزود: رهبری هموراهتیم مذاکره کننده کشورمان را مورد حمایت قرار داده اند و ولی از طرفهای مقابل مذاکرات هسته ای ایران یعنی گروه موسوم به 1+ 5 هشدار جدی بر هوشیاری و بصیرت داده اند که طرف مقابل حیله گر و مکار است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر ایستادگی و مقاومت جبهه حق برابر جبهه کفر و الحاد بیان کرد: آمریکا، اسرائیل و همپیمانانشان نماد و جلوه همیشگی کفر و ظلم بوده و هستند و باید با این دشمنان کوردل و کینه توز بر اساس مصداق آیه شریفه «اشداء علی الکفار» برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با انتقاد از برخی‌ها که می‌گویند باید با آمریکا صلح کنیم و چاره‌ای جز این نداریم، افزود: امام خمینی (ره) با بغض آمریکا از دنیا رفت و امروز نیز باید دانست که آمریکا دشمن شماره یک ماست و چرا ما نباید با بغض آمریکا از دنیا برویم.

وی با انتقاد از کسانی که می‌گویند «مرگ بر آمریکا» نگویید، ادامه داد: استقامت برابر کفار همان «اشداء علی الکفار» است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به سخنان حضرت امام خمینی (ره) خطاب به رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: امام فرمودند قوی باشید و امروز نیز باید مذاکره‌کنندگان بدانند ملت ایران قوی است.

وی در ادامه با اشاره به میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و نامگذاری این روز به نام جوان اظهار داشت: جوانان سرمایه های گرانبهای کشور محسوب می شوند و همین جوانان رشید بودند که در سال 88 حماسه عظیم 9 دی را رقم زدند و همچون پروانه بر گرد ولایت و رهبری چرخیدند و کشور همیشه به چنین جوانان با منش حضرت علی اکبر (ع) نیاز دارد.

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خواستار حضور پررنگ مسئولان در کنار مردم در این مراسم شد، و گفت: متأسفانه حضور مسئولان در مراسم ارتحال حضرت امام راحل، از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی‌کند و از مسئولان درخواست داریم حضور پررنگ‌تری در برنامه‌های ویژه این روزها داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها