خبرهای داغ:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: گروهک تروریستی داعش توان و ظرفیت تهدید کردن مرزهای ایران را ندارد و ما این گروهک را تهدیدی برای خود تلقی نمی‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۲۳۰۰۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز گذشته در حاشیه افتتاح مرحله دوم مسجدالنبی (ص) شهرقشم اظهار داشت: گروهک تروریستی داعش توان و ظرفیت تهدید کردن مرزهای ایران را ندارد و ما این گروهک را تهدیدی برای خود تلقی نمی کنیم، جامعه ایرانی نیز پذیرای حضور نیروهای گروهک تروریستی داعش نیست.

وی افزود: به طور قطع توان نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی ایران در حدی است که می‌تواند هر حرکتی را از طرف این گروهک پیش از آغاز خنثی کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: هر حرکت گروهک تروریستی داعش توسط نیروهای امنیتی ایران رصد می‌شود.

سردار دهقان با بیان اینکه اگر گروهک تروریستی داعش توان انجام حرکتی علیه امنیت ایران را داشت تاکنون اقدام‌های خود را آغاز کرده بود، تصریح کرد: اما توانمندی نیروهای نظامی، امنیت و انتظامی ایران سد راه تحرکات آنهاست.

وی تأکید کرد : آنچه برای ما مهم است تأمین امنیت مرزهای کشور است که با توانمندی، ظرفیت بالا و آمادگی نیروهای داخلی این مهم به بهترین شکل ممکن تأمین شده است.

سردار دهقان اضافه کرد: به طور قطع نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران هر حرکت تهدیدکننده امنیت کشور را جواب سختی خواهند داد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز گذشته با هدف بازدید از چند طرح و افتتاح از مرحله دوم مسجدالنبی (ص) وارد جزیره قشم شد و مورد استقبال استاندار هرمزگان و مسئولان محلی این شهرستان قرار گرفت.

در حاشیه افتتاح مرحله دوم مسجدالنبی (ص) عملیات ساخت مرحله سوم این مسجد نیز توسط وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آغاز شد.

گفتنی است قشم به عنوان بزرگترین جزیره جمهوری اسلامی ایران در خلیج‌فارس با یک هزار و 500 کیلومتر مربع مساحت و بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 22 مایلی جنوب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها