خبرهای داغ:
نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) با انجام بزرگ‌ترین عملیات محاصره عناصر گروه تروریستی داعش در منطقه وسیعی از صلاح‌الدین به طول بیش از ۴۰ متر، مرحله دوم آزادسازی مناطق شمالی این استان را آغاز کردند.
کد خبر: ۸۵۲۲۹۷۸
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، واحد رسانه‌ای نیروهای مردمی عراق، دیروز- پنجشنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مردمی در عملیاتی جسورانه، تروریست‌های داعش را در محدوده 40 کیلومتری منطقه «النباعی» تا تاسیسات «المثنی» و سد «الثرثار» به محاصره خود درآورده‌اند.

این بیانیه افزود «محاصره شدید دشمن در غرب الدجیل و غرب این شهر ادامه دارد که فروپاشی مواضع دفاعی در این منطقه را موجب شده است.»

در ادامه این بیانیه آمده است «عملیات پاکسازی همچنان ادامه دارد با توجه به اینکه عملیات "لبیک یا حسین (ع)" از صبح سه‌شنبه آغاز شده است. مرحله نخست این عملیات از چند محور و به مدت 2 روز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه انجام شد. مرحه دوم نیز در 2 روز توسط رزمندگان سپاه "بدر" صورت گرفت.»

«هادی العامری» دبیر کل سپاه بدر عراق، روز پنجشنبه از آزادی پالایشگاه «الثرثار» در شمال الرمادی و آزادی 90 سرباز محاصره شده در آن، خبر داده بود.

از روز سه‌شنبه عملیات بزرگ آزادسازی استان الانبار با حضور نیروهای ارتش، بسیج مردمی و عشایر عراقی آغاز شد و در همان ساعات اولیه، نیروهای عراقی پیشروی‌های چشمگیری داشته‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها