خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه تأکید کرد؛
دشمن در بخش های عملیات نرم بیشترین سرمایه‌گذاری را انجام داده است و در این قسمت متمرکز شده و امروز می‌بینیم که مقام معظم رهبری نیز از این چالش با عنوان چالش فرهنگی و هویت انقلاب اسلامی یاد می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۲۲۹۶۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، بعد از ظهر امروز پنجشنبه هفتم خرداد، در همایش «گفتمان اسلامی» در جمع روحانیان و اساتید استان مرکزی در اراک، با بیان این که پیوند امام و امت مایه حیات انقلاب اسلامی است اظهار داشت: بدخواهان تا زمانی که جان انقلاب را نگیرند، لحظه‌ای آرام نخواهند نشست.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود تمامی تلاش خود را به کار برده اند تا مانع از اتصال و پیوند میان امام و امت با یکدیگر شوند و در این راستا ما باید در برابر آنان هوشیارتر از گذشته عمل کنیم.

 
حجت‌الاسلام حاج ‌صادقی در رابطه با ارزش نعمت ولایت عنوان کرد: نعمت ولایت بزرگ‌ترین نعمتی است که خداوند به ایران اسلامی عطا کرده و ما باید همیشه قدردان و شکرگزار این نعمت باشیم.

 جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنان برای این که اصول و ارکان انقلاب را از میان ببرند سه مسأله مهم، ماهیت دینی انقلاب به عنوان موتور حرکت، رهبری به عنوان راهبر این حرکت و مشارکت مردم را نشانه گرفته‌اند و سرانجام به این نتیجه دست یافته‌اند که اسلام را هدف قرار داده و به آن ضربه وارد کنند.

 حجت‌الاسلام حاج ‌صادقی خاطرنشان کرد: دشمن در بخش های عملیات نرم بیشترین سرمایه‌گذاری را انجام داده  است و در این قسمت متمرکز شده و امروز می‌بینیم که مقام معظم رهبری نیز از این چالش با عنوان چالش فرهنگی و هویت انقلاب اسلامی یاد می‌کنند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در مقابله با تهاجم دشمنان بیان کرد: مقابله با ترفندهای بدخواهان نظام به‌ ویژه در زمینه فرهنگی و بصیرت‌افزایی از رسالت‌های مهم مراکز و حوزه‌های علمیه است.

 حجت‌الاسلام حاج ‌صادقی خاطرنشان کرد: روحانیان همواره پرچمدار خط ولایت بوده و در شرایطی که کشورهای اسلامی در منطقه با توطئه‌های بی‌حد و حساب دشمنان اسلام مواجه هستند، نقش بسیار مهم و حساسی بر عهده دارند.

 جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در ادامه با بیان این که دین و کلام وحی بهترین منبع و راهکار در برابر جنگ نرم دشمنان است اظهار داشت: معارف اسلامی خاکریزی مستحکم در برابر جنگ نرم دشمنان و مقابله با تهدیدها در راستای دفاع از ارزش‌های اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها