خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان البرز در گفتگو با بسیج:
امروز داعش همان خط اصلی امریکا برای نابودی جمهوری اسلامی است و اگر دشمن در کشورهای اطراف ایران دست به جنایت می زند می خواهد به جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلامی نزدیک شود.
کد خبر: ۸۵۲۲۹۶۳
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
سردار علی استاد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان البرز اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها آمریکای جنایتکار برای از بین بردن انقلاب اسلامی هر از هیچ عملی فروگذار نخواهند کرد و امروز گروه های مختلف از جمله داعش، تکفیری ها و سلفی ها نیز با دستور و حمایت امریکا شکل گرفته و پیشتیبانی می شوند.

وی افزود: اگر امروز عربستان دست به جنایت های بی شرمانه می زند از سوی آمریکا و صهیونسیم حمایت می شود و ما باید برای همه شیطنت های دشمنان خود آمادگی کامل برای دفاع داشته باشیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: ما آماده دفاع از کشور خود هستیم و امروز داعش همان خط اصلی امریکا برای نابودی جمهوری اسلامی است و اگر دشمن در کشورهای اطراف ایران دست به جنایت می زند می خواهد به جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرا جهان اسلام نزدیک شود.

سردار استاد حسینی تصریح کرد: ما باید برای خنثی کردن توطئه های دشمن آماده باشیم و خوشبختانه ایران اسلامی آمادگی کامل برای مقابله با دشمنانش را دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها