نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با آمریکا موضعی منفی دارد و بارها محکم بر غیر قابل اطمینان بودن استکبار جهانی تأکید کرده اند و میگویند من به آینده مذاکرات خوشبین نیستم.
کد خبر: ۸۵۲۲۹۳۹
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در گفتگو با خبرنگار "ما" افزود: اگر مسئولین میخواهند به راستی پیرو خط امام باشند باید بدون چون و چرا از مقام معظم رهبری پیروی کنند و رهبری پای خود را در جای پای امام راحل(ره) گذاشته و در مقابل مذاکره و رابطه با آمریکا، استوار و مستحکم میگوید که آنها قابل اطمینان نیستند.


وی با بیان اینکه آمریکا آنقدر وقیح و بی منطق است که در طول روند مذاکرات به تهیدهای خود ادامه میدهد اظهار داشت: استکبار جهانی با رفتار و تحرکاتی که با گفتارش در تناقض است بر غیر قابل اطمینان بودن خود صحه میگذارد و رهبری انقلاب در برابرش مانند بنیانگذار جمهوری اسلامی، موضعی منفی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: امام خمینی (ره) در اوج سیاست و اقتدار، هرگز از عمل کردن به وظایف شرعی خود کوتاهی نکرد و بحث عبودیت و بندگی آنقدر در وجود وی نهادینه شده بود که از هیچ قدرت و جایگاهی ترسی به دل راه نمیداد و در خانه ساده گلی خود میگفت: آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند و من در دهان دولت استکبار میزنم.

وی افزود : امروز پیرو راستین خط معمار کبیر انقلاب باید ولایتمدار و گوش به فرمان رهبری باشد، چرا که مقام معظم رهبری پای خود را در جای پای ایشان گذاشته و همانگونه استکبار ستیز و در تقابل با ظالمان است.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: اکنون شاهد نتیجه دادن افکار و خط مشی امام در تمام جهان و میان آزادیخواهان عالم هستیم و ابهت استکبار به ویژه آمریکای جنایتکار به دست ایشان شکست و هویت پوشالی اش نمایان شد.

آیت الله حسینی همدانی در پایان افزود: کینه دشمنان انقلاب هرگز از بین نخواهد رفت، این ما هستیم که باید هوشیاری و اقتدار خود را برای پاسداری از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی حفظ کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها