خبرهای داغ:
همزمان با ورود پیکرهای مطهر 175 غواص شهید؛
به راستی شوکت، عزت و عظمت امروز ما در گرو همین خونهای پاک لاله های مظلوم است که هر گونه سوء استفاده بیگانگان از منافع ملی را سد کرده است.
کد خبر: ۸۵۲۲۸۸۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مساجد و محلات به مناسبت تفحص 175 شهید غواص اقدام به انتشار بیانیه ای نموده است که در ذیل مشاهده خواهید کرد:

این روزها بوی عطر 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 فضای وطنمان را عطر آگین نموده است. هر چند که این شجاعت و شهادت طلبی مردان مرد روزگار نیازمند کنگره های عظیمی است، لکن اوج هنرنمایی و ولایت پذیری و تعبد این عزیزان، عاشورایی برپا نمود که در این عاشورا رژیم بعث شمر و آمریکای خون‌خوار و بی رحم از یزیدیان بودند.
 
مردم بصیرایران اسلامی و بسیجیان دریادل، به خوبی می دانند،که اگر در دوران 8 سال دفاع مقدس و جنگ با دنیای کفر رزمندگان غیور این مرز وبوم با حداقل امکانات مواجه بودند. امروز در اوج قدرت و اقتداریم و با تمام قدرت خود در مقابل دشمن ایستاده ایم و همه به خوبی می دانیم که دشمن، استکبار جهانی است، دشمن آمریکاست و دشمن صهیونیست ها هستند.

به راستی شوکت، عزت و عظمت امروز ما در گرو همین خونهای پاک لاله های مظلوم است که هر گونه سوء استفاده بیگانگان از منافع ملی را سد کرده است. اگر دیروز در عملیات کربلای 4 رادارهای آمریکا به جبران از قضیه مک فارلین تمام جزییات را به بعثی ها گزارش می دادند، امروز طرح نقشه های جدید در جهت دست یازی به خاک، هویت، فرهنگ و منافع ملی، در دستور کار استکبار جهانی قرار گرفته است؛ اما نمی دانند و نمی فهمند هر آنچه توطئه ها علیه این مرز و بوم پیچیده تر گردد، مردم غیور ایران به رهبری فرمانده و مولای خود امام خامنه ای(مد ظله العالی) با هوشیاری و آگاهی بالا و با حفظ وحدت و ارتباط با یکدیگر، آماده جانفشانی در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی خواهند بود و دشمن زبون بداند، امروز بر خلاف 8  سال دوران دفاع مقدس، دست رزمندگان ما به حول و قوه الهی باز است و ان شاء الله ، با یک اشاره رهبر عزیزمان تا از میان برداشتن همه دشمنان اسلام، در میدان خواهیم بود.

در همین راستا همه با هم  امشب(پنجشنبه 7خردادماه) در کلیه مساجد و پایگاه های محلات سراسر کشور با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، انزجار خود را از شیطان بزرگ، به منسه ظهور می گذاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها