فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج امسال از اعزام 1200 نفر از زائرین شهرستان سنندج به مرقد حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۲۸۸۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ عبدالحسین یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان سنندج ضمن تبریک نیمه شعبان و تسلیت به مناسبت 26 مین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) گفت:ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج امسال در بیست و ششمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) تعداد 1200 نفر از زائرین سنندجی را به مرقد حضرت امام اعزام می کند که یک سوم از آمار تعداد زائرین اعزامی مربوط به سهمیه خواهران می باشد.

وی اظهار داشت: از ابتدای اعلام ثبت نام اعزام زائرین در پایگاه ها و حوزه های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سنندج سهمیه تکمیل شد در حالی که امار استقبال بیشتر از این تعداد بود سهمیه شهرستان 1200 نفر می باشد.

سرهنگ یوسفی اولویت اعزام زائرین را خانواده معظم شهدا و افرادی که برای اولین بار به زیارت مرقد امام (ره) مشرف می شوند، عنوان کرد.

یوسفی ادامه داد: این تعداد زائر گرانقدر با 40 دستگاه اتوبوس و همراهی 10 خودروی خدماتی، امدادی، پزشکی و بهداشتی به مرقد حضرت امام (ره) اعزام می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج هدف از این اعزام را تجدید میثاق با آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، بیعت مجدد با مقام عظمی ولایت شرکت در کنگره عظیم ملی در کنار حرم مطهر امام خمینی(ره) که با سخنرانی مقام عظمای ولایت مزین می شود؛ بیان داشت.

وی خاطر نشان کرد: کاروان زائرین سنندج عصر روز 13 خردادماه مصادف با نیمه شعبان میلاد حضرت قائم(عج) به تهران اعزام می شوند تا در روز 14 خرداد ماه در سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت کنند.

اجرای 160 برنامه مختلف بسیج شهرستان سنندج در سال 94

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین در سال جاری به سپاه های استانی و نواحی اشاره کرد و گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج دارای260 برنامه در قالب 18 سرفصل می باشد و محوریت برنامه های ابلاغ شده طرح صالحین، امرو به معروف و نهی از منکر، محرومیت زدایی، طرح های هجرت، برنامه های ورزشی بومی- محلی، یادواره شهدا و جذب آحاد مردم به سازمان بسیج است.

ارسال نظرات