خبرهای داغ:
دسترسی طرف مقابل به مراکز نظامی و گفت وگو با دانشمندان هسته ای خط قرمز ما است و ما اجازه نمی دهیم طرف مقابل به نقاط حساس دسترسی داشته باشد و این امر، بالاتر از بازرسی است.
کد خبر: ۸۵۲۲۸۵۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، علاء الدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شب گذشته در اجتماع بزرگ مردم بهشهر در حسینیه قتلگاه اظهار داشت: فرهنگ والای دینی ما پشتوانه حرکت ما در دوران مختلف انقلاب، دفاع مقدس و رهایی از تحریم ها است.

 

وی افزود: حرکت ما باید در صراط مستقیم و بنیان محکم باشد تا برکات نازل شود و این انقلاب ما که اکنون به خارج از مرزها صادر شده است در جهان همه گیر شود.

 

بروجردی با اشاره به جنگ عراق و ایران گفت: جنگ ما تنها جنگ ایران و عراق نبود بلکه ایران به تنهایی و بدون مهمات و اسلحه و موشک با تمام دنیا در حال جنگ بود و در واقع ما دفاع می کردیم و در این جنگ نابرابر همه کفر در برابر اسلام قد علم کردند و شکست خوردند.

 

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحث هسته ای و مذاکرات اظهار داشت: حفظ اقتدار تیم مذاکره کننده برای ما مهم است و آنچه مهم تر از همه موارد است این مسأله است که باید بتوانیم خطوط قرمز را اعمال کنیم که در این رابطه ما در مجلس صیانت و نظارت می کنیم و تیم مذاکره کننده نیز در این رابطه دقت نظر دارد.

 

بروجردی گفت: موضع ایران اسلامی در این باره از سوی رهبر معظم انقلاب به صراحت اعلام شده و تیم مذاکره کننده نیز مکلف است این فصل الخطاب را عمل کند چرا که نظام نیازمند فصل الخطاب است و رهبری فصل الخطاب همه نظام است.

 

وی یادآور شد: ما راهبردهایی داریم که می توانیم به عنوان خطوط قرمز بیان کنیم و استراتژی طرف مقابل این بوده که ما غنی سازی نداشته باشیم و آب سنگین اراک حذف شده و تحقیق و توسعه نداشته باشیم که این موارد رعایت شده است.

 

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره امکان دسترسی طرف مقابل به مراکز نظامی و گفت وگو با دانشمندان هسته ای اظهار داشت: این خط قرمز ما است و ما اجازه نمی دهیم طرف مقابل به نقاط حساس دسترسی داشته باشد و این امر، بالاتر از بازرسی است و گفت و گو با دانشمندان هسته ای خط قرمز ما است که این اجازه را به آنان نمی دهیم.

 

بروجردی افزود: امروز همه کشورها منتظر توافق هستند تا وارد خاک ایران شده و با ایران داد و ستد داشته باشند و آمریکا باید بداند تامادامی که جمهوری اسلامی، جمهوری اسلامی است، آمریکا هم آمریکا باقی خواهد ماند و این واقعیت مقابله حق و باطل است.

 

وی با بیان این که قدرت ما از ایمان و قدرت ملت است، گفت: ما در بیش از 35 سال گذشته انقلاب با همین نیرو به پیروزی رسیدیم و در ادامه راه نیز استوار در این مواضع هستیم و بدانیم باید با توانمندی ملی در عرصه اقتصادی، توانمندی ملی را شکوفا کنیم.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی میان مردم و مسؤولان تأکید کرد و گفت: این وحدت موجب رشد و بالندگی جامعه می شود.

 

احمدعلی مقیمی افزود: وی افزود: در سرانه ورزشی، بهداشت، آموزش و پرورش، راه، مسکن روستایی، طرح هادی، شهرک صنعتی و صعت اکنون شاهد رشد بی نظیری در شرق مازندران هستیم که در سایه وحدت، همدلی و اتحاد فراهم شده است.

 

نماینده شرق مازندران اظهار داشت: توزیع منابع شهرستانی براساس سرانه، محرومیت ها و شاخص ها توزیع می شود و تلاش شده است که همه جامعه از این اعتبارات و منابع بهره مند شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها