خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قم؛

مذاکره کنندگان فرمایشات رهبری را مو به مو اجرا کنند

امروزه برخی سنگرهای شهدا را اشغال کردند و در جایگاه مسؤولیت قرار دارند، از همین رو باید مطیع اوامر ولی امر مسلمین باشند؛ اگر رهبر معظم انقلاب در زمینه مذاکرات فرمایشی دارند همان سخن باید از سوی مسؤولان انجام شود.
کد خبر: ۸۵۲۲۶۷۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) امروز در همایش میثاق با ولایت که در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی قم برگزار شد، گفت: دلسوزان انقلاب اسلامی برای قرار داشتن در مسیر حقیقی، تابلوهای انقلاب اسلامی را به صورت مستمر باید مرور کنند.

 

وی با تأکید بر این که همگان باید روحیه دفاع مقدس را حفظ کنند، افزود: دشمن پس از پایان جنگ سعی کرد تا جوهره ایمان را از مردمان ایران بگیرد، از همین رو فرمانده معظم کل قوا بارها بر مقابله با تهاجم فرهنگی تأکید کردند.

 

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با بیان این که ایمان و تقوا عناصر پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: دشمن همواره برای جدا کردن مردم از دین تلاش کرده و می کند، به دلیل این که در سایه دین مداری انسان می تواند به اهداف عالیه خود برسد.

 

وی ادامه داد: دشمن که از وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران ضربه های فراوان خورده و ضررهای بسیار دیده است، امروزه در صدد از بین بردن آن و اختلاف افکنی در جامعه قرار دارد؛ بنابراین مردم عزیز ایران باید ولایت مداری و گرد آمدن پیرامون ولایت فقیه نقشه های دشمن را خنثی کنند.

 

مهدوی نژاد با بیان این که وحدت و انسجام در جامعه سبب فتح خرمشهر شد، ابراز داشت: ولایت مداری و وحدت رکن پیروزی در دفاع مقدس بود، رزمندگان اسلام صادقانه با ولی امر خود همراهی می کردند و چهره نفاق نداشتند.

 

وی عنوان کرد: امروزه برخی سنگرهای شهدا را اشغال کردند و در جایگاه مسؤولیت قرار دارند، از همین رو باید مطیع اوامر ولی امر مسلمین باشند؛ اگر رهبر معظم انقلاب در زمینه مذاکرات فرمایشی دارند همان سخن باید از سوی مسؤولان انجام شود.

 

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد تلاش کردند تا سنگر پرتوان بسیج را کمرنگ کنند، برخی افراد تلاش می کنند تا سنگر بسیج که بازوی پر توان ولایت است را از هم پاشیده ببینند اما باید بدانند که کارهایشان بی فایده است.

 

وی اضافه کرد: دشمن با عنوان های گوناگون می خواهند جوهره ایمان انسان ها را بگیرند و به ولایت فقیه که عامل پیروزی جامعه در بحران های گوناگون است، ضربه وارد کند؛ اگر هوشیار نباشیم ضرر خواهیم کرد، امروزه دشمن با ماسک مذهب به مقابله دین می آید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها