سرپرست اوقاف گرمسار تأكيدكرد؛

استفاده از ظرفیت نسل جوان در پیشبرد برنامه‌های بقاع متبرکه

سرپرست اوقاف گرمسار بر استفاده از ظرفیت نسل جوان در راستای پیشبرد و اجراي برنامه‌های فرهنگي بقاع متبرکه تأكيد كرد.
کد خبر: ۸۵۲۲۵۲۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، حجت‌الاسلام رضا نفری گفت: این ایام که دل‌ها آمادگی بیشتری برایکسب معارف الهی دارد و مقدمات حضور در میهمانی خدا را فراهم می‌آورد، باید برای انجام برنامه‌های فرهنگی باکیفیت بالادر بقاع متبرکه برنامه‌ریزی شود.

وی افزود: بقاع متبرکه شهرستان‌های گرمسار و آرادان در حالآماده‌سازی فضای معنویامامزاده‌ها برای میزبانی باشکوه از زائرین و مسافرین در ایام ماه مبارک رمضان هستند.

حجت‌الاسلام نفری یادآور شد: برنامه جز خوانی قرآن کریم و همچنین محافل انس با قرآندر طول ماه مبارک رمضان و با حضور قاریان میهمان و فعالان قرآنی شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مساجد و برخی بقاع متبرکه این دو شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت:از همه مردم و به‌ویژه مسئولین، تقاضا دارم تا با شرکت در برنامه جز خوانی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان، هم از اجر و پاداش اخروی این حرکت ارزشمند برخوردار شوند و برکات قرآن کریم را در زندگی خود احساس کنند و هم موجب دلگرمی جوانان و نوجوانان قرآنی شهرستان شوند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان ادامه داد: مراسم اعیاد شعبانیه و به‌ویژه مراسم سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج)، با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان در امامزادگان، حسینیه‌ها، مساجد و تکایای سطح شهر برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: با آغاز تعطیلات تابستان و ایام اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم از ظرفیت نسل جوان جامعه در راستای پیشبرد برنامه‌های بقاع متبرکه به نحو احسن استفاده کنیم.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان بابیان این مطلب که کلاس های طرح نشاط معنوی، ویژه ایام تعطیلات تابستان در بقاع متبرکه این دو شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: رده‌های آموزش قرآن، رده‌های آموزشی و کمک‌درسی، رده‌های ورزشی واردوهای تفریحی، جزو کلاس‌های این ایام در آستان مقدس امامزادگان شهرستان‌های گرمسار و آرادان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار