خبرهای داغ:
استاندار سمنان با توجه به اینکه خودرو سازان بدهکاری خود را به واحد های تولیدی و صنعتی قطعه سازان پرداخت نمی کنند، گفت: از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست داریم در این رابطه به شرکتهای خودروساز تذکر بدهند و برای حل مشکلات ورود پیدا کنند تا صنعتگران با توجه به دریافت تسهیلات بتوانند حق و حقوق کارگران خود را پرداخت کنند .
کد خبر: ۸۵۲۲۵۰۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در دامغان،‌محمد وکیلی در نشست بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان دامغان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان گفت: عدم پرداخت بدهکاری کارخانجات خودرو سازی به واحدهای تولیدی و صنعتی قطعه سازان مشکلاتی را به وجود آورده است که نمی توانند حق و حقوق کارگران خود را پرداخت کنند.

رئیس کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان سمنان تصریح کرد: کارخانجات خودروسازی به چه عنوان حق و حقوق کارخانجات قطعه سازی را پرداخت نمی کنند؛ ولی در تیم های ورزشی هزینه و سرمایه‏گذاری می کنند.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه اگر طلب شرکت تولیدی صنعتی فنرلول ایران را با کارخانجات خودرو سازی بدهند می‌تواند به رشد و توسعه اشتغال این واحد کمک کنند و به کسب و کار رونق دهند.

استاندار سمنان با توجه به اینکه کارخانه ابزار مهدی باید فعال بماند افزود: کارخانه ابزارمهدی واحدی نبوده که به راحتی بتوان از آن گذشت و هر گونه کمک و همراهی نیاز باشد دستگاه های اجرایی را بسیج خواهیم کرد.

وکیلی افزود: کارخانه ابزار مهدی دامغان در گذشته یکی از واحدهای تولیدی فعال شهرستان بوده که نقش به سزایی در ایجاد اشتغال و رشد و توسعه شهرستان داشت.

رئیس شورای مسکن استان سمنان با اشاره به این که در دوران رکود مسکن قرار داریم، گفت: تمام مجموعه هایی که با صنعت مسکن و ساختمان در ارتباط هستند با این مشکل مواجه هستند که کارخانجات آجرپزی نیز نمونه ای از آن است.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی باید طوری برنامه ریزی کنند تا دچار بحران نشوند و از این راه بتوانند به فعالیت های خود بهتر ادامه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها