یک استاد دانشگاه در گفتگو با بسیج؛
کسانی که در فیلم ها به نوعی در رابطه با اسلام و نظام سیاه نمایی و بزرگنمایی انجام داده و همه چیز را به تمسخر می گیرند، در واقع به نوعی به تضعیف نظام کمک می کنند و این همراهی با دشمن و خیانت به کشور، ملت، منافع کشور، آرمان امام و مقام معظم رهبری و البته خون شهدا است.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۹۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

 جلال بازرگان استاد دانشگاه و مسوول بسیج اساتید مرکز زنجان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در رابطه با وصیت حضرت امام (رحمة الله) خطاب به وزارت ارشاد، گفت: حضرت امام فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است.

وی در ادامه اضافه کرد: هر کسی که به وسیله هنر که نقش یک رسانه را ایفا می کند، چه به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم به تضعیف نظام کمک کند، به نوعی به آرمان ها خیانت کرده است و بر خلاف جهت حضرت امام و این نظام با برکت حرکت می کند.

بازرگان خاطر نشان کرد: کسانی که در فیلم ها به نوعی در رابطه با اسلام و نظام سیاه نمایی و بزرگنمایی انجام داده و همه چیز را به تمسخر می گیرند، در واقع به نوعی به تضعیف نظام کمک می کنند و این همراهی با دشمن و خیانت به کشور، ملت، منافع کشور، آرمان امام و مقام معظم رهبری  و البته خون شهدا است.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام خمینی (رحمت الله) در بخشی از وصیت نامه خود خطاب به وزارت ارشاد می فرماید: وصیت اینجانب به وزارت ارشاد در همه اعصار خصوصاً عصر حاضر که ویژگی خاصی دارد، آن است که برای تبلیغ حق مقابل باطل و ارائه چهره حقیقی جمهوری اسلامی کوشش کنند.

 

ارسال نظرات