خبرهای داغ:
فرماندهی و مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود از مرکز استعدادیابی و مشاوره ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۸۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی و حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی با حضور در آکادمی استعدادیابی و مشاوره ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از نزدیک با روند برنامه های این مرکز آشنا شدند.


در این بازدید سید مصطفی طیبی ثانی رييس آکادمی استعدادیابی و مشاوره ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با تشریح اهداف و برنامه های این مرکز اظهار کرد: این مرکز نخستين مرکز دانش بنیان ورزشی در استان سمنان است که در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تشکیل شده است.

وی افزود: با بررسی های انجام شده این مرکز با توجه به امکانان جزو برترین مراکز سطح کشور و اولین ها می باشد که با امکانات پیشرفته راه اندازی شده است و مورد استقبال قرار گرفته است.

طیب ثانی با اشاره به مأموریت و اهداف آکادمی بیان کرد: ماموریت این مرکز کمک به بهبود وضع علوم ورزشی از طریق آموزش، پژوهش و ترویج کارآفرینی در جامعه برای بستر مناسب برای رشد و پرورش استعداهاست و اهداف آن تربیت نیروی ورزیده، ارتقای سطح دانش عمومی مربیان و تعلیم و آموزش کلیه افرادی که در آکادمی ثبت نام کرده اند و فراهم آوردن موجبات آموزش آنهاست.

عضو کارگروه تخصصی ورزش مجمع بسیج شهرستان شاهرود با بیان اینکه اینکار با سرمایه 120 میلیون تومانی اجرا شده است افزود: ما در این مرکز از رنج سنی 5 تا 15 سال و 15 تا 90 سال را مورد تست و بررسی قرار می دهیم و تاکنون بیش از 2400 نفر در این مرکز مورد آزمایش و تست قرار داده اند.


لزوم توجه به علوم ورزش/ بسيج در همه عرصه ها حضوري فعال و آگاهانه دارد

فرمانده سپاه ناحيه شاهرود در اين بازديد با تقدیر از ایجاد چنین مرکزی و اهمیت کار علمی ورزش گفت: امروز باید تلاش کنیم تا با توجه به منویات رهبر انقلاب از علوم مختلف در راستای تحقق اهداف انقلاب و اسلام استفاده نماییم و با توجه به تاکید اسلام به ورزش و تربیت جسم باید موضوع علم نیز در این مسئله رعایت و دقت شود.

حمید دامغانی با تاکید بر استفاده از چنین مراکزی برای رشد و بالندگی ورزشکاران و همه آحاد مردم بیان کرد: بسیج در تمام عرصه ها حضور فعال و آگاهانه دارد و بسیج ورزشکاران ما تلاش می کند تا تعامل با همه رده های ورزشی برقرار نماید و توجه به علوم ورزش نیز مورد توجه است و باید استفاده کرد.


اجراي برنامه هاي علمي و تخصصي مستلزم حمايت و توجه مسئولان

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود نیز در این بازدید با بیان اینکه اینجا پرونده ما مشخص شد و خوب است انشالله پروند اعمال ما نیز سفید باشد افزود: انجام این برنامه های علمی و تخصصی بسیار عالیست و باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد و حمایت شود.

حجت السلام سیدرضا مرتضوی افزود: تاکیدات رهبر انقلاب بر ورزش و اهمیت آن برای روح و جسم نسل جوان اگر با علم ورزش درآمیخته شود برکات زیادی خواهد داشت و باید از این موضوع استفاده کرد.


نگاه علمي به ورزشي عامل پيشرفت ورزش قهرماني در كشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نیز در این بازدید با خیرمقدم به فرمانده سپاه شاهرود و هیئت همراه با اشاره به مرکز استعداد یابی ورزشی دانشگاه آزاد گفت: در چند سال اخیر توجه به علم ورزش بیشتر شده است و رشته های دانشگاه مرتبط با ورزش نیز در دانشگاه ها ایجاد شده است و باید به این سمت توجه داشت.

احمد دزیانیان افزود: در ورزش امروز همه علوم نقش دارند و تلفیقی از همه علوم در ورزش است و باید تلاش کنیم در این مسیر قدم های بیشتری برداشته شود.

وی با اشاره به فراگیری علم ورزش در جهان و در کشور ما گفت: نگاه علمی به ورزش سبب پیشرفت ورزش قهرمانی در کشور می شود و باید به این موضوع اهمیت داد و ما نیز در این امر تلاش می کنیم.

در این بازدید از فرمانده سپاه شاهرود و مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود تست پیکرسنجی گرفته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها