خبرهای داغ:
کارشناس فرهنگی و هنری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان سمنان گفت: 213 کانون فرهنگی هنری در استان، طرح اوقات فراغت را اجرا خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۶۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، نخستين جلسه هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان میامی با حضور کارشناس فرهنگی و هنری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و مسئولان 13 کانون فرهنگی هنری شهرستان میامی در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی برگزار شد.

رحمان شاهی، کارشناس فرهنگی و هنری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان سمنان گفت: با توجه به نزدیکی تعطیلات تابستان، زمینه فعالیت برنامه‌های کانونهای فرهنگی هنری استان افزایش می‌یابد.

وی تأکید کرد: اوقات فراغت فرصت خوبی است که بستر آن برای جذب علاقه مندان به برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد مهیا شود.

وی با توجه به فعالیت 213کانون فرهنگی هنری در استان سمنان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان با توجه به نیاز هر منطقه به علاقه‌مندان در اوقات فراغت خدمات خود را ارائه خواهند کرد.

شاهی به نقش کانونهای فرهنگی هنری در ترویج فرهنگ دینی اشاره کرده و افزود: علاقه مندان و به ویژه خانواده ها جهت برنامه ریزی بهتر در جهت پر بار كردن اوقات فراغت فرزندان خود با برنامه ریزی مناسب و بهتر آنها را در برابر تهدیدات جنگ نرم دشمن آگاه سازند.

وی گفت: سال گذشته استان سمنان برنامه های مختلفی را در جهت طرح اوقات فراغت برگزار کرد و امیدواریم امسال با انعکاس به موقع و منظم به استان و دبیرخانه کشور بتوانیم رتبه قابل قبولی را در این جهت برای استان کسب كنيم.

وی از فعالیت خوب کانونهای فرهنگی و هنری در جهت جذب جوانان و نوجوانان قدردانی كرد و گفت: هماهنگ سازی در برنامه ها و فعالیت ها، قابلیت ها و اولویت های کانون ها، شناسایی ظرفیت های هر منطقه و ارتقای سطح توانمندی آنها اولویت مسئولان کانونهای فرهنگی هنری هر شهر و روستا در سطح استان باشد.

در ادامه با حضور مسئولان کانون های فرهنگی و هنری شهرستان میامی تفاهم نامه هایی در جهت اجرای هر چه بهتر اوقات فراغت منعقد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها