خبرهای داغ:
مدير فرهنگي اجتماعي سپاه شاهرود تأكيد كرد؛

لزوم بهره گيري از ظرفيت هاي اقشار بسيج در طرح بوستان ولايت

مدير فرهنگي اجتماعي سپاه شاهرود با تأکید بر اجرای برنامه های کیفی در طرح بوستان ولايت گفت: باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های اقشار بسیج در اجراي این برنامه استفاده كنيم.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۴۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احمد حسین پور در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری برنامه بوستان ولایت پایگاه امام مجتبی(ع) حوزه بسیج كه باحضور اعضاء ستاد به میزبانی پایگاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، ضمن قدردانی از بسیجیان جهت اعلام آمادگی خود برای برپایی بوستان ولایت اظهار کرد: باید تلاش کنیم این برنامه سال به سال با کیفیت بهتر و استفاده از نظرات و تجربیات افراد صاحب نظر و ایده برگزار شود.

وي با تأکید بر اجرای برنامه های کیفی در این طرح گفت: باید با استفاده از تجریات گذشته نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تاکید نماییم و از همه ظرفیت ها و پتانسیل های اقشار بسیج در این برنامه استفاده كنيم.

در این جلسه محمد شاهینی مسئول ستاد برگزاری بوستان ولایت پایگاه امام مجتبی(ع)  اظهار کرد: برنامه طبق سال های گذشته درماه مبارک رمضان اجرا وبرنامه ها شامل جزءخوانی قران مسابقات مختلف دعای کمیل ودعای توسل ودیگر برنامه های فرهنگی میباشد شایان ذکر است در کنار برنامه غرفه کودکان وسوالات شرعی وغرفه سلامت بررپاخواهد شد.

در پایان اعضا به ارائه پیشنهادات و نظرات خود در خصوص برنامه های اجرایی برنامه بوستان سلامت پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار