خبرهای داغ:
امام جمعه روديان گفت: شورای امر به معروف اول باید آگاه سازی در جامعه نسبت به معروفات و منکرات انجام دهد و سپس کار عملی خود در جهت ارشاد را انجام دهد.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۴۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین عباس معصومی در جلسه امربه معروف و نهی از منکر پایگاه ثارالله که با حضور اعضا در محل پایگاه بسیج شهر رودیان برگزار شد در سخنانی با اشاره به توطئه های دشمنان در جنگ نرم و توجه به رسانه های دیداری و شنیداری اظهار کرد: دشمنان امروز با رصد و تحلیل دقیق به این نکته رسیده اند که برای چیره شدن بر کشورها از طریق اثرگذاری بر فرهنگ و اعتقادات آنها می توانند به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به هدف قرار دادن فرهنگ و اعتقادات جامعه اسلامی ایران افزود: ماهواره و فضای مجازی دو ابزار قدرتمند دشمن علیه نسل های مختلف جامعه ماست که باید با برنامه ریزی در خصوص آگاه سازی خانواده ها در این مسیر تلاش كنيم.

وی تصریح کرد: شورای امر به معروف اول باید آگاه سازی در جامعه نسبت به معروفات و منکرات انجام دهد و سپس کار عملی خود در جهت ارشاد را انجام دهد تا انسان نداد چه کاری درست و چه کاری نادرست است نمی توان فرد را ارشاد نمود و از او بازخواست کرد.

امام جمعه رودیان بیان کرد: بسیاری از جوانان ما ناآگاه هستند و فطرت پاک دارند و با کوچکترین تلنگری به خود می آید و ما باید دقت کنیم و به وظایف خود به درستی عمل كنيم.

وی با تاکید بر آسیب های ماهواره و فضای مجازی گفت: بسیاری از مشکلات و بزه های ما در جامعه به دلیل همین ابزار است و باید خطرات و آسیب های این ابزار را برای خانواده ها بازگو کرد و آنها نسبت به این ابزار خطرناک آگاه سازی كرد.

معصومی با تأکید بر توجه به این موارد در شورا عنوان کرد: باید همه اعضا خود مقید باشند تا بتوانند دیگران را به خیر و نیکی دعوت کنند و از شر بازدارند و این نیاز به خودسازی دارد تا دگرسازی انجام شود.

در این جلسه برنامه های پیش روی شورای امربه معروف و نهی از منکر و انجام برنامه های تاثیرگذار فرهنگی بحث و بررسی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها