خبرهای داغ:
عضو جمعیت دفاع از ارزشها که بعدها از فراکسیون مشارکت در مجلس ششم سر درآورد می‌گوید، ضمن تعیین تکلیف برای روحانی خواستار تغییر برخی وزرای غیراصلاح‌طلب از جمله وزرای کشور و ورزش شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۰۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، عضو جمعیت دفاع از ارزشها که بعدها از فراکسیون مشارکت در مجلس ششم سر درآورد می‌گوید، ضمن تعیین تکلیف برای روحانی خواستار تغییر برخی وزرای غیراصلاح‌طلب از جمله وزرای کشور و ورزش شد.
احمد پورنجاتی در مصاحبه با آفتاب یزد مدعی آوانس دادن روحانی به رقبا شد و در ادامه خواستار تغییرات در کابینه شد و گفت: تصور نبض جامعه و بررسی احساس خرسندی یا ناخرسندی مردم نسبت به رویکرد دولت، اگر شخص روحانی را از مجموعه دولت کنار بگذاریم، هیچ چیز در ذهنیت جامعه برای یک ارزیابی امیدوارکننده نسبت به آینده دولت، باقی نمی‌ماند.
وی می افزاید: منظورم این نیست که دولت کاری انجام نداده، بلکه دولت کارهای بسیار مهم و بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌های اقتصادی، اصلاحاتی، حوزه خدمات عمومی، حوزه بهداشت و درمان و همچنین سیاست خارجی که ملموس است، انجام داده و واقعیت این است که قدم‌های بزرگی برداشته شده، اما مهم‌تر از اینکه شما چه می‌کنید و چه می‌گویید، باید بررسی کرد که در ارزیابی و تلقی مخاطب این چه می‌گویید و چه می‌کنید، چه وزنی دارد؟ اگر وزن آن با واقعیت منطبق نیست، چرا؟ احساس اکنون جامعه، این است آقای روحانی همچنان تکرار می‌کند«من بر سر وعده‌های خود هستم.» بیان اینکه «من بر سر وعده‌های خود هستم.» اگر تا پایان یک دوره‌ای از دولت ادامه پیدا کند، چیزی شبیه جایگزین کردن صدور چک تاریخ‌دار جدید با چک تاریخ گذشته‌ای است که هنوز وصول نشده! ممکن است این سخنان دلگرمی به طلبکار دهد اما برای او پول نمی‌شود.
وی سپس با حمله به وزیر کشور گفت: آقای روحانی! شما براساس چه تعاملی با معدل پشتیبانان خودتان در انتخابات (نه فقط اصلاح طلبان) طیفی که رویکردشان انتخاب شما و کمک به انتخاب شما بود، مهم‌ترین دستگاه سیاسی و اجرایی کشور که در گذشته همواره در اختیار شیخ‌الوزراء بود را به دست چه کسی دادید؟
پورنجاتی در این تعیین تکلیف برای روحانی و در حالی که ظرف 2 سال گذشته اصلاح‌طلبان از دولت طلبکار بوده‌اند، گفت: آقای روحانی در مورد انتخابات نفرات و تدوین برنامه‌هایش تحت هیچ فشار و مطالبه‌ای از سوی اصلاح‌طلبان نبوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها