فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: انقلاب اسلامی از معجزات امام راحل است و ایشان فرمودند حفظ انقلاب از اوجب واجبات است به طور قطع مردم ایران پای انقلاب خود خواهند ایستاد.
کد خبر: ۸۵۲۲۳۸۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار علی استاد حسینی در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: امام خمینی (ره) با دم مسیحایی خود ملت ایران را از ملتی بی تحرک به ملتی زنده با روحیه ای جهادی و پویا در مسیر اسلام تبدیل کرد.

وی ادامه داد: ما همه رشادت ها، ایثارگری ها و روحیه مقابله با کفر را مدیون حضرت امام هستیم و اگر هر سال با شوری خاص مراسم ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می شود نشان دهنده آن است که ملت ایران یاد و خاطره امام راحل را زنده نگه داشته و با آرمان ها و ارزش های انقلاب تجدید خواهد کرد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه ملت ایران پایبند عهد خود با امام راحل هستند، اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب اسلامی راه اسلام واقعی و اسلام حسینی را برای مردم ایران باز کرد.

سردار استاد حسینی افزود: مردم ایران تا قبل از پیروزی انقلاب اسلام واقعی را در اختیار نداشتند و معونیت مد نظر ائمه اطهار نیز در کشور وجود نداشت اما امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب فضائلی از جمله ایستادگی برای ارزشها، دفاع از مظلوم، مقابله با ظلم، امر به معروف و نهی از منکر و .... را زنده کرد.

وی تاکید کرد: همه مردم ایران باید در سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و در تمامی زمانها یاد این بزرگوار را زنده نگه دارند زیرا امام با بسیج کردن جهان اسلامی هدفی والا که همان رساندن پرچم اسلام به صاحب اصلی آن بود را داشت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: حضرت امام در راه هدف والای خود از هیچ کسی نترسید و ایستادگی کرد و مردم ایران نیز به تبعیت از امام خمینی (ره) از این هدف والا دفاع خواهند کرد.

سردار استاد حسینی در پایان با بیان اینکه مردم ایران 36 سال است که در برابر دشمنان خود ایستادگی کرده و از این پس نیز ایستادگی خواهد کرد، گفت: انقلاب اسلامی از معجزات امام راحل است و ایشان فرمودند حفظ انقلاب از اوجب واجبات است به طور قطع مردم ایران پای انقلاب خود خواهند ایستاد.

ارسال نظرات