خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه به دادستان کل کشور اعلام کرد: مسئولان دانشگاه تهران نه تنها عزمی برای برخورد با اقدامات ساختارشکنانه و تحریک‌آمیز فتنه‌گران ندارند، بلکه عملا به جاده‌صاف‌کنی برای آنها مشغولند.
کد خبر: ۸۵۲۲۳۳۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی دادستان کل کشور اعلام کرد: روز دوشنبه چهارم خرداد ماه، انجمن به اصطلاح اسلامی دانشگاه تهران که سوابق روشن فتنه‌گری و آشوب‌طلبی در فتنه 88 را در کارنامه دارد، برنامه‌ای را به مناسبت سالگرد دوم خرداد با حضور عناصر فتنه‌گری همچون عباس عبدی، سعید حجاریان و عیسی سحرخیز برگزار کرد. آنچه مایه تعجب شد این بود که تصاویر بزرگی از سران فتنه  و محمدخاتمی که با دستور شورای عالی امنیت ملی و قوه قضائیه ممنوع‌التصویر شده‌اند، بر روی سن برنامه نصب شده بود. اقدامی که از طرف حراست و مسئولان فرهنگی دانشگاه با هیچ واکنشی مواجه نشد.

در ادامه این نامه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه تهران پیش از این برنامه متعدد و کرارا در خصوص اصرار انجمن اسلامی بر اقدامات ساختارشکنانه، تحریک‌آمیز و خلاف قانون در فضای دانشگاه به وزارت علوم و سرپرست دانشگاه تهران تذکر داده بود؛ اما متاسفانه به علت آن که گردانندگان معاونت فرهنگی وزارت علوم خود از فتنه‌گران و اصحاب فتنه هستند و همچنین با توجه به همسو بودن سرپرست و حراست دانشگاه تهران به صورت کاملا آشکار با جریان فتنه؛ هیچ یک از این تذکرها موثر واقع نشد و برای پیشگیری قبل و پیگیری پس از آن‌ها عملا اتفاقی نیفتاد. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نخواهد بود که در درخواست مجوز ابتدایی انجمن اسلامی برای برنامه مذکور، خاتمی و آغاجری به عنوان میهمانان برنامه معرفی شده بودند که با ایستادگی تشکل‌های انقلابی دانشگاه ملغی اعلام شد.

این دانشجویان بسیجی خطاب به دادستان تهران اعلام کردند: صراحتا خدمتتان اعلام می‌کنیم که پس از ماه‌ها دست و پنجه نرم کردن با مسئولان دانشگاه تهران در جلسات مختلف، به این نتیجه رسیده‌ایم که آنها نه تنها عزمی برای برخورد با اقدامات ساختارشکنانه و تحریک‌آمیز ندارند، بلکه عملا به جاده‌صاف‌کنی برای آنها مشغولند. طی یک ترم گذشته به مدد تدبیر مسئولان دانشگاه و وزارت علوم حامی فتنه  و درپرتو تابش آفتاب اعتدال بر فضای دانشگاه، بازهم تابلوهای پوسیده‌ای مثل سوسیالیسم در دانشگاه بالا رفت و بازهم مثل دهه شصت و دهه هشتاد خواسته‌های زیاده‌خواهانه‌شان علیه احکام قضایی و جزایی اسلام را تکرار کردند. در سایه غفلت یا تغافل عامدانه مدیریت دانشگاه نشریات مارکسیستی مجوز گرفتند و نمایشگاه‌های فمنیستی با همکاری نهادهای غیرقانونی برگزار شد. به مدد مدیریت فتنه‌دوستانه جناب نیلی، پای عناصر فتنه‌گری مثل همسر مصطفی تاج‌زاده، عسیی سحرخیز، حجاریان به دانشگاه باز شده و قدم به قدم جلو می‌آیند.

در ادامه این نامه آمده است: اگر تخلفی در جایی رخ داد از مسئولان آن انتظار برخورد می‌رود، اما وای به روزی که بگندد نمک! وقتی از مسئولان دانشگاه علت عدم برخورد با نصب و ترویج تصاویر سران فتنه را جویا می‌شویم «عدم ابلاغ رسمی مراجع بالادستی» را بهانه قرار می‌دهند. فلذا بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از قوه قضائیه و حضرتعالی  درخواست می‌کند موضع رسمی خود را در اینباره اعلام کنید. همچنین ضمن درخواست از قوه‌قضائیه برای اجرای مُر قانون در زمینه اقدامات این‌چنینی، درخواست می‌کنیم با مسئولان مسامحه‌گر دانشگاه نیز که عزمی برای برخورد با اقدامات خلاف قانون ندارند، برخورد شود.

 بسیج دانشجویی دانشگاه تهران اعلام کرد که نخواهد گذاشت تا بار دیگر جریان فتنه خود را در سطح دانشگاه و به مدد مسئولان فتنه گر آن بازتولید کند. بدیهی است درصورت عدم برخورد با مسببان ماجرا توسط بالاترین رکن قضایی کشور یعنی قوه قضائیه، بسیج دانشجویی از این به بعد نه با دانشگاه و نه با سایر برهم زنندگان نظم دانشگاه کمترین مماشاتی را نخواهد داشت و ضمن وارد شدن مستقیم به موضوعات اینچنینی، اجازه بر هم زدن نظم عمومی را به هیچ کس نخواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها