صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی خرم دره بمناسبت هفته ایثار و مقاومت برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۳۲۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ بمناسب سالروز آزادسازی شهر خون و هفته ایثار و مقاومت صبحگاه مشترکی بین نیروهای نظامی،انتظامی،بسیجیان و مسئولین شهرستان در محل سپاه شهرستان خرمدره برگزار شد .
شیخی فرماندار شهرستان خرمدره به عنوان سخنران این مراسم با تبریک روز پاسدار و جانباز اذعان داشت : خاورمیانه در طول یکصدسال گذشت یک روز آرامش به خود ندید،اگر بخواهیم نگاهی به تاریخ کشورهای منطقه داشته باشیم میبینیم در همه کشورها درگیری و مسائلی وجود داشته اگر بخواهیم اخبار دنیا را در سالهای گذشته رصد کنیم میبینیم همه درگیری ها منعطف شده به خاورمیانه.
وی افزود: ما خبری از آمریکای لاتین،اقیانوسیه،شرق دور، خود آمریکا نداریم و هرچه که است در خاورمیانه است و اگر هم مشکلی در این نقاط وجود داشته بلافاصله حل و فصل شده با این وجود می توان گفت چشم طمع از قدیم الایام به خاورمیانه وجود داشت. تئوریسین های غرب خاورمیانه را قلب تپنده دنیا می خوانند و علت آن این است که ذخایر سوختی و معدنی خاورمیانه بی شمار است. وی اذعان داشت : ریشه همه اختلاف ها و درگیری های منطقه دخالت غرب و اروپا به ویژه آمریکا در خاورمیانه است . این مسئول با اشاره به عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر جزء معدود عملیاتهایی است که هر دو کشور خسارت های مالی و جانی فوق العاده ای دادند ودر این برهه از زمان کشور جمهوری اسلامی با اتکا به نیروی ایمان اوج قدرت خود را به دنیا اثبات کرد .
ارسال نظرات