رئیس ستاد بازسازی عتبات گفت: در پی تاکید رهبر معظم انقلاب، طرح توسعه سامراء در اولویت‌های کاری ستاد قرار گرفته است که در این خصوص دیوان وقف شیعی عراق نیز در خصوص تملک اراضی و اخذ مجوزهای قانونی ستاد را یاری می‌کند.
کد خبر: ۸۵۲۲۳۱۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن پلارک، با بیان اینکه اخیرا حجت الاسلام سیدعلا موسوی به ریاست دیوان وقف شیعی عراق منصوب شده‌ است گفت: جلسه‌‌ای با هدف ایجاد  هماهنگی و بررسی مسائل فی ما بین با حضور ایشان و حجت الاسلام شهرستانی نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی در شهر مقدس قم برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تصمیمات مناسبی در خصوص تسریع و تسهیل پروژه‌های جاری ستاد بازسازی عتبات اتخاذ شد، همچنین برای رفع مشکلات پیش روی اجرای برخی از پروژه‌های بزرگ تفاهماتی صورت گرفت.

پلارک گفت: در این جلسه مصوب شد، کارگروه‌های ویژه‌ای با حضور رئیس دیوان وقف شیعی عراق در خصوص برخی از طرح‌های ستاد بازسازی عتبات همچون حرمین امامین جوادین در کاظمین و امامین عسگریین در سامرا تشکیل شود.

وی با بیان اینکه پروژ‌ه‌های شهر سامراء اهمیت ویژه‌ای برای ستاد  بازسازی عتبات دارد گفت: در پی تاکید رهبر معظم انقلاب، طرح توسعه سامراء در اولویت‌های کاری ستاد قرار گرفته است که در این خصوص دیوان وقف شیعی عراق نیز  در خصوص تملک اراضی و اخذ مجوزهای قانونی ستاد  را یاری می‌کند.

وی افزود: هم اکنون پروژه‌های مربوط به توسعه سامراء در مرحله طراحی است که بلافاصله پس از تامین امنیت در این مناطق، فعالیت‌های توسعه‌ای و عمرانی آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات