مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس با اشاره به پیام سوم خرداد گفت: ما باید از امکانات خودمان برای ضربه زدن، زمین گیر کردن و شکست دشمن استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۵۲۲۲۷۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،ظهر روز گذشته در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور همایش تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس سپاه به مناسبت روز پاسدار با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس برگزار شد.

حجت الاسلام باباشاهی در جمع پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با اشاره به پیام سوم خرداد گفت: ما باید از سلاح، تجهیزات و امکانات خودمان برای ضربه زدن، زمین گیر کردن و بیرون کردن دشمن استفاده کنیم، این می شود پیام سوم خرداد.

حجت الاسلام باباشاهی با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: راویان باید خاطرات جنگ را بازگو کنندو خاطرات آن دوران در قالب کتاب جمع آوری شود.

حجت الاسلام باباشاهی با اشاره به جنگ هایی که در پیش رو داریم گفت: جنگی که ما امروز در پیش رو داریم جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و روانی است، جنگی است که باید هوشیار بودو در جنگ فرهنگی عموم مردم باید با اهداف دشمن آگاه شوند.

حجت الاسلام باباشاهی خاطر نشان کرد: در فتح خرمشهر ما توانستیم سنگر های دشمنان اسلام را فتح کنیم و پیروز شویم و امام راحل(ره) نیز فرمودند: این کار خدا بود، خدا خرمشهر را آزاد کرد

حجت الاسلام باباشاهی با اشاره به جنگ فرهنگی گفت: در جنگ غیر نظامی یعنی جنگ هایی که الان ما در گیر آن ها هستیم باید با توکل بر خدا و استفاده از امکانت پیروز شد و بصیرت، آگاهی دراین راستا مهم است و جامعه روحانیون و کانون مساجد مهمترین نقش آگاه سازی عموم مردم را برعهده دارند.

وی افزود: امروز دشمن در جنگ فرهنگی به دنبال تسخیر ذهن جوانان است.

حجت الاسلام باباشاهی در پایان در جمع پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در خصوص حفظ نام و یاد شهداء خاطر نشان کرد: ما باید یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر و همه شهدای انقلاب اسلامی را گرامی بداریم و حفظ جمهوری اسلامی هم به سر بلندی، با نفوذ بودن و قدرتمند بودن رهبری آن است، همه این ها را جمع بکنیم راه شهداء تداوم پیدا کرده است.

ارسال نظرات