در گفتگوی بسیج با بیرانوند مطرح شد؛
مسئولین و تیم مذاکره کننده هسته ای بر مبنای وصایای امام خمینی (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند.
کد خبر: ۸۵۲۲۲۵۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

بهرام بیرانوند عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: یکی از مهم ترین عوامل قدرت ما در خارج از کشور ناشی از مواضع امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در ارتباط با جبهه استکبار و حمایت از مستضعفین عالم است.

بیرانوند افزود: در عرصه سیاست خارجی باید بر مبنای حفظ عزت و حکمت و مصلحت ملت ایران اسلامی عمل شود.

وی گفت: هر زمان که مسئولین در حوزه سیاست خارجی بر مبنای این اصول برنامه های خود را طراحی کردند به پیش رفتیم و این سیاست باعث تقویت نظام شد.

وی تصریح کرد: مسئولین و تیم مذاکره کننده هسته ای توجه داشته باشند که اگر خدای ناکرده روزی به بهانه تعامل سازنده با گرگ میدان و سیاست خارجی توسعه گرا بخواهیم به دشمن امتیاز دهیم تا کد خدای عالم در بازی خود ما را راه دهد آنروز روز زوال ما خواهد بود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین عوامل قدرت ما در خارج از کشور ناشی از همین مواضع امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در ارتباط با جبهه استکبار و حمایت از مستضعفین عالم است.

نماینده مردم بروجرد در خاتمه اظهار داشت: همین ایده و روحیه استکبار ستیزی و نرفتن زیر بار ظلم نظام سلطه جهانی مورد تأکید در وصیت نامه امام خمینی (ره) است که باعث بسیج نیرو به نفع اهداف و آرمان های نظام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج امام خمینی (ره) در بخشی از وصیت نامه خود خطاب به وزرای خارجه می فرمایند:  " وصیت من به وزرای خارجه در این زمان و زمانهای بعد آن است كه مسئولیت شما بسیار زیاد است ، چه در اصلاح و تحول وزارتخانه وسفارتخانه ها؛ و چه در سیاست خارجی حفظ استقلال و منافع كشور و روابط حسنه با دولتهایی كه قصد دخالت در امور كشور ما را ندارند. و از هر امری كه شائبه وابستگی با همه ابعادی كه دارد به طور قاطع احتراز نمایید. و باید بدانید كه وابستگی در بعض امور هر چند ممكن است ظاهر فریبنده ای داشته باشد یامنفعت و فایده ای در حال داشته باشد، لكن در نتیجه ، ریشه كشور را به تباهی خواهد كشید."
ارسال نظرات