فرماندهان فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی حتی به اندازه یک درجه دار هم برای نظام کار نکرده اند، در مقابل این همه ایثار، شهادت، بصیرت و شجاعتی که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در میدان های نبرد هشت ساله دفاع مقدس حفظ کرد و امروزه آوازه آن در سراسر عالم طنین انداز است، متاسفانه در عرصه اقتصاد، صنعت و فرهنگ چیزی ندیدیم.
کد خبر: ۸۵۲۲۲۴۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

مهدی عیسی زاده عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج پیرامون وصیت حضرت امام (رحمة الله) خطاب به وزارت ارشاد گفت: فرماندهان فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی حتی به اندازه یک درجه دار هم برای نظام کار نکرده اند.

وی ادامه داد: در مقابل این همه ایثار، شهادت، بصیرت و شجاعتی که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در میدان های نبرد هشت ساله دفاع مقدس حفظ کرد و امروزه آوازه آن در سراسر عالم طنین انداز است، متاسفانه در عرصه اقتصاد، صنعت و فرهنگ چیزی ندیدیم یعنی آن چیزی که مسوولین و به طور خاص مسوولین فرهنگی وظیفه داشتند انجام دهند تا در روز قیامت و در پیشگاه امام عزیز و شهدا شرمنده نباشند را انجام نداده اند و من یقین دارم که در آن روز شرمنده خواهند بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی تصریح کرد: این ها حتی نتوانستند ایثار آن بسیجی که از جان خود گذشت، نارنجک به کمر بست و زیر تانک دشمن رفت را بیان کنند، نتوانستند حقانیت ایران اسلامی را بیان کنند.

عیسی زاده اظهار داشت: وزارت ارشاد به جز اجرای سالیانه چند همایش و چند کار خاص روتین، کار دیگری انجام نمی دهد، این مربوط به همه دولت هاست، همه دولت ها در حق شهدا، انقلاب و ملت ایران خیانت کردند و در مقابل وصایا و سفارشات حضرت امام (ره) و بیانات حضرت آقا خوب عمل نکردند.

عضو کمیسیون اجتماعی اذعان کرد: این کم کاری ها در حالیست که همه ساله بودجه خوبی به این وزارتخانه اختصاص داده شده است، متاسفانه با وجود این همه نهاد و تشکیلات فرهنگی، اقداماتی اندک در زمینه فرهنگ کشور صورت می گیرد که نتیجه بخش هم نبوده است، ولی دشمنان از آن طرف دنیا آمده اند و در عرصه فرهنگ کشور ما، از این ها سبقت گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه امروزه تقریبا جامعه به جای اینکه بر مدار فرهنگ ناب محمدی(ص) ، فرهنگ ایثار، شهامت و شجاعت فرزندان دلیر ایران و تفکرات بسیجی بچرخد به سمت فرهنگ مبتذل غرب گرایش دارد، بنده یقین دارم که تمام مسوولین، تمام این آقایان که امروز برای خود دفتر باز کرده اند، همگی روز قیامت در مقابل خداوند و شهدا شرمنده هستند و باید جوابگو باشند.

به گزارش خبرگزاری بسیج امام خمینی (رحمت الله) در بخشی از وصیت نامه خود خطاب به وزارت ارشاد می فرماید: وصیت اینجانب به وزارت ارشاد در همه اعصار خصوصاً عصر حاضر که ویژگی خاصی دارد، آن است که برای تبلیغ حق مقابل باطل و ارائه چهره حقیقی جمهوری اسلامی کوشش کنند.


ارسال نظرات