خبرهای داغ:
با حضور حانشين قرارگاه حمزه سيدالشهدا(ع)؛

مراسم صبحگاه مشترك درشهرستان خوي برگزار شد

همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح با حضور جانشين قرارگاه حمزه سيدالشهدا(ع)، اعضاي شوراي اداري و فرمانده هان نيروهاي نظامي و انتظامي در ميدان صبحگاه سپاه شهرستان خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۲۱۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، جانشين قرارگاه حمزه سيدالشهدا(ع) ضمن تبريك اعياد شعبانيه و سوم خرداد خاطر نشان كرد: دشمنان اسلام و قرآن در هر تهديد، تحريم، توطئه و ... وقتي با شكست در برابر ايمان و توكل به خداي مسلمين روبرو مي شوند تازه مي فهمند كه امدادهاي غيبي چه مفهومي دارند.

سردار ارجمندي فر گفت: روحيه مردم ايران نيز در 8 سال دفاع مقدس روحيه شهادت طلبي فداكاري و از جان گذشتگي بود طوري كه حتي يك وجب از خاك مقدس ايران را دشمنان نتوانستند در اختيار بگيرند.

وي اظهار داشت: همان طور كه مسلمين صدر اسلام با قدرت توكل و ايمان بر خدا دشمنان را شكست دادند؛ رزمندگان ما نيز در عمليات بيت المقدس با داشتن چنين قدرتي دشمن را از خانه بيرون راندند.

ارجمندي فر ادامه داد: علاوه بر ايمان و توكل برخدا، خداباوري، وحدت نيروهاي مسلح، اطاعت از ولي امرمسلمين و ... در طول 8 سال دفاع مقدس در بين رزمندگان اسلام به چشم مي خورد.

وي با گريز به اعياد شعبانيه تصريح كرد: ائمه مابه خاطر احياء دين و اسلام جان هاي خويش را فدا كردند و علت اينكه رهبر كبير انقلاب اسلامي سالروز ميلاد امام حسين(ع) را روز پاسدار نام گذاري كردند به علت پذيرفتن شهادت و منتظر شهادت شدن است كه پاسداران ما اين خصلت را از امام حسين(ع) الگوگرفته اند.

جانشين قرارگاه حمزه سيدالشهدا گفت: رزمندگان ما وفاداري را نيز از حضرت ابوالفضل العباس درس گرفته اند و پاسداري از انقلاب وظيفه تك تك ما ايرانيان است چه مرد و چه زن، چه كوچك و چه بزرگ.

گفتني است اين مراسم با مولوديه خواني و تجليل از رزمندگاني كه افتخار حضور در عمليات آزاد سازي فتح خرمشهر را داشتند و نيز جانبازان 8 سال دفاع مقدس خاتمه يافت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار