به مناسبت تجليل از رشادتهاي رزمندگان اسلام در طول8سال دفاع مقدس همزمان با سالروز فتح خرمشهر از خانواده جانباز 70درصددخلیل نصرالهپور به همت حوزه شهيد الهيارلو ديدار شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۲۰۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، فرمانده حوزه شهید صالح الهیارلو سپاه خوي، همزمان با اعيادشعبانيه و گراميداشت سوم خرداد در راس هیئتی با حضور در منزل جانباز 70 درصدد خليل نصراله پورضمن جوياي حال وي از نزديك با اهداي كاوديي ازرشادتهاي وي تجليل نمود.

سروان پاسدار حسن سلطان فام، در اين ديدار با بيان اين مطلب كه جانبازان نماد ايثارگري و از جان گذشتگي هستند، گفت:جانبازان ايثارگري و فداكاري كردند و در راه اسلام مبارزه كردند و قسمتي از جان خود را تقديم اسلام كردند ، حال ما بایدضمن قدردانی از این جانبازان دين خودمان را ادا نماييم.

وي خاطر نشان كرد : با حضور در منارل جانبازان و نشستن پاي صحبتها و خاطرات آنان باعث مي شود تا ما قدر اين انقلاب اسلامي كه با خون شهيدان آبياري شده را بدانيم و با تمام توان از آن مراقبت نماييم.

لازم بذکر است جانباز عزیز خلیل نصراله پور در حال حاضردانشجوی رشته الکترونیک بوده و مشکلات جانبازی نتوانسته این عزیز را محدود نماید وبا روحیه عالی و خانواده ای گرم در ارتقاء سطح علمی و اعتقادی خود و خانواده وجامعه در تلاش می باشد.

ارسال نظرات