خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:

دفاع مقدس، دفاع از همه ارزش‌های الهی و دینی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی در جمع داتشجویان بوکانی گفت:دفاع مقدس، دفاع از همه ارزش‌های الهی و دینی بود.
کد خبر: ۸۵۲۲۲۰۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های بوکان و باهمکاری دانشگاه آزاد اسلامی در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار گردید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی ، ورود صادقانه و صمیمانه در صحنه کار ، تکیه بر قدرت پروردگار، اعتماد به نفس و امید به پیروزی را از عوامل پیروزی حق بر باطل از دیدگاه قرآن کریم نامبرد وگفت :

این قرآن است که با قاطعیت تمام، پیروزی نهائی ایمان اسلامی، غلبه قطعی صالحان و متقیان، کوتاه شدن دست ستمکاران و جباران برای همیشه و آینده درخشان و سعادتمندانه بشریت را نوید داده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی مهدوی با بیان اینکه دفاع مقدس ، دفاع از همه ارزش‌های الهی و دینی بود ادامه داد: تمامی موفقیت‌هایی که امروز در عرصه‌های مختلف برای کشورمان به ارمغان آمده است به خاطر استقامت و پایداری ایثارگران و خانواده‌های آنان و تبعیت بی‌چون و چرای اقشار مختلف مردم از ولایت فقیه بوده است.

وی حوادث اخیر در کشور فرانسه و دادن مجوز بازنشر کاریکاتورها و فیلم های توهین‌آمیز نشریه شارلی‌ابدو را گواهی بر تداوم هجمه‌ها و توطئه‌ها علیه مسلمانان دانست و گفت: انسان فطرتا به سمت حق و حقیقت گرایش دارد و در این میان اسلام و قرآن حقایقی است که بر دل هر انسان آزاده‌ای خوش می‌نشیند؛ آموزه‌های آسمانی قرآن، اعماق وجودی و روح بشر را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اگر چنین تبلیغات منفی نبود، اسلام با سرعت بیشتری در جهان گسترش پیدا می‌کرد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه استکبار جهانی گروه‌های تروریستی و تکفیری را بر ضداسلام راه‌اندازی کرده اند تصریح کرد: در این میان ، پایان این جریان‌ها بر طبق معجزه جاوید پیامبر اعظم(ص) به وضوح نمایان است، «وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا؛ و بگو حق آمد و باطل نابود شد آری باطل همواره نابودشدنی است»

اهداء هدایا و جوایز به خانواده شهداء و دانشجویان نمونه از سایر برنامه های اجرایی در این مراسم بود.

ارسال نظرات